|
Synology's DSM 4.0 with CloudStation |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
kfcofir ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 635 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Januar-2012 kl. 11:27 |
Jeg faldt lige over denne nyhed idag .. måske gamle for nogen men her kommer den lige..
![]() |
|
En masse HiFi ( Bip biiiip) jeg ikke har tid til at sætte mig ind i :O(
|
|
![]() |
|
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der med dropbox,,, hvordan skal der forstoges, vil NAS så blive brugt som privat server som vil kune ses og betjenes fra esterne enheder ,,, så der bliver mulig at slippe for at investere og købe plads på dropbox servere eller ?
Jeg kune tænke mig at bruge dropbox til mine bileder osv men der blive hurtig dyrt,,, så nu bruge jeg den kun som free udgave til doc og exel filer .... Men den er smart ... Jeg skal snart investere i synology NA's ,, vil der være mulig at opdatere til DMS 4.0 på de 2012 modeler eller vil den kune bruges kun på de ny maskiner Redigeret af sani - 14-Januar-2012 kl. 14:13 |
|
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
Indtil videre, så er det samme styresystem på alle deres maskiner såvidt jeg ved, også de gamle...
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
DanishBacon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
Umiddelbart kræver den en x08 eller nyere NAS
|
|
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
|
|
![]() |
|
Packer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 527 |
Så er der masser af nyt på Synology,com
/Jesper |
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Her kan den hentes http://www.synology.com/support/beta_dsm4.0.php?lang=dan, men ja man skal have en x08 eller nyere model for at kunne få den.
Jeg overvejer at hente den, men vil lige først høre om der er nogen der har prøvet den og har erfaringer med den?
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
|
kfcofir ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 635 |
Hola.. jeg har kørt den ind på min 211j og her kørte deb fint ind.. er ved at finde ud af om jeg kan lave cloud på den men ser bruger venligt ud.. Lidt pænere burgerflade
![]() |
|
|
|
![]() |
|
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
Er den på dansk eller engelsk , du må gerne kome med tilbagevening om cloud
Redigeret af sani - 16-Januar-2012 kl. 11:26 |
|
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
|
![]() |
|
Den er på dansk, men nogen af tingene står på eng osse ..
|
|
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
Skal man efter installation til at hente alle pakkerne ind manuelt ? (altså photostation m.m.)
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Der skal hentes en del af de pakker der lå der nomalt, men her kan man osse nøjes
|
|
|
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Jeg har installeret 4.0beta på en DS211 og det kører vist fint nok, er dejligt at man nu feks let kan se hvem der er logget ind. Jeg har dog endnu ikke rodet med at på det "cloud storage" op at køre på computeren.
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |