recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Synology's DSM 4.0 with CloudStation
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Synology's DSM 4.0 with CloudStation

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
kfcofir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2006
Sted: Holbæk
Status: Offline
Point: 635
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kfcofir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Synology's DSM 4.0 with CloudStation
    Sendt: 14-Januar-2012 kl. 11:27
En masse HiFi ( Bip biiiip) jeg ikke har tid til at sætte mig ind i :O(
Til top
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2007
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sani Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2012 kl. 14:10
Der med dropbox,,, hvordan skal der forstoges, vil NAS så blive brugt som privat server som vil kune ses og betjenes fra esterne enheder ,,, så der bliver mulig at slippe for at investere og købe plads på dropbox servere eller ?

Jeg kune tænke mig at    bruge dropbox til mine bileder osv men der blive hurtig dyrt,,, så nu bruge jeg den kun som free udgave til doc og exel filer .... Men den er smart ...

Jeg skal snart investere i synology NA's ,, vil der være mulig at opdatere til DMS 4.0 på de 2012 modeler eller vil den kune bruges kun på de ny maskiner

Redigeret af sani - 14-Januar-2012 kl. 14:13
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Point: 3195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cnn3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2012 kl. 18:08
Indtil videre, så er det samme styresystem på alle deres maskiner såvidt jeg ved, også de gamle...
mvh Christian
Til top
DanishBacon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 457
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanishBacon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2012 kl. 19:33
Umiddelbart kræver den en x08 eller nyere NAS
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
Til top
Packer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Maj-2007
Sted: Sjælland
Point: 527
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Packer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2012 kl. 09:03
Så er der masser af nyt på Synology,com

/Jesper
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2012 kl. 10:36
Her kan den hentes http://www.synology.com/support/beta_dsm4.0.php?lang=dan, men ja man skal have en x08 eller nyere model for at kunne få den.

Jeg overvejer at hente den, men vil lige først høre om der er nogen der har prøvet den og har erfaringer med den?
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
kfcofir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kfcofir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2012 kl. 11:17
Oprindeligt skrevet af db89 db89 skrev:

Her kan den hentes http://www.synology.com/support/beta_dsm4.0.php?lang=dan, men ja man skal have en x08 eller nyere model for at kunne få den.
Jeg overvejer at hente den, men vil lige først høre om der er nogen der har prøvet den og har erfaringer med den?
Hola.. jeg har kørt den ind på min 211j og her kørte deb fint ind.. er ved at finde ud af om jeg kan lave cloud på den men ser bruger venligt ud..

Lidt pænere burgerflade Smile
Til top
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2007
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sani Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2012 kl. 11:25
Er den på dansk eller engelsk , du må gerne kome med tilbagevening om cloud

Redigeret af sani - 16-Januar-2012 kl. 11:26
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
Til top
kfcofir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kfcofir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2012 kl. 11:47
Oprindeligt skrevet af sani sani skrev:

Er den på dansk eller engelsk , du må gerne kome med tilbagevening om cloud

Den er på dansk, men nogen af tingene står på eng osse ..
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3850
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2012 kl. 12:05
Skal man efter installation til at hente alle pakkerne ind manuelt ? (altså photostation m.m.)
Til top
kfcofir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kfcofir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2012 kl. 12:19
Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

Skal man efter installation til at hente alle pakkerne ind manuelt ? (altså photostation m.m.)

Der skal hentes en del af de pakker der lå der nomalt, men her kan man osse nøjes
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2012 kl. 14:38
Jeg har installeret 4.0beta på en DS211 og det kører vist fint nok, er dejligt at man nu feks let kan se hvem der er logget ind. Jeg har dog endnu ikke rodet med at på det "cloud storage" op at køre på computeren.
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu