recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Synology's DSM 4.0 with CloudStation
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Synology's DSM 4.0 with CloudStation

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3850
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2012 kl. 14:51
Men kun 1 "top" folder altså - man kan ikke sige at man vil have taget backup af \windows\users\*.* + \temp\*.*
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2012 kl. 15:14
Og man skal ikke prøve på at flytte placeringen af Cloudstation, det fik Cloudstation til ikke at virke da jeg prøvede. 
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2012 kl. 16:06
Det vil sige, at hvis man har data på tværs af flere lokale drev, som skal synkroniseres med serveren, så er CloudStation (endnu) ikke produktet der kan bruges til dette?
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2012 kl. 16:30
nej, men skal du dele mapper på tværs af drev tænkte jeg om man ikke kunne lave et folder sync ud af serveren og ind på sin egen ipadresse men på en ny drevfolder (via serverens backupsoftware)... må indrømme jeg ikke har prøvet.. men måske muligt?
Mvh

René
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2012 kl. 17:12
nej det virker ikke...

Syntes engang jeg faldt over nogle metoder til hvordan man kunne spejle en originalfolders indhold over i en anden folder på NAS.. dette skulle gøres via terminalen.. og ikke noget jeg har rodet så meget med... i princippet fik man blot en foldergenvej synlig på et sekundært drev som andre brugere så havde adgang til.. jeg har ikke selv gået nok i dybden til at rode med det.. men måske var det en brugbar vej
Mvh

René
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu