|
Synology's DSM 4.0 with CloudStation |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men kun 1 "top" folder altså - man kan ikke sige at man vil have taget backup af \windows\users\*.* + \temp\*.*
|
|
![]() |
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Og man skal ikke prøve på at flytte placeringen af Cloudstation, det fik Cloudstation til ikke at virke da jeg prøvede.
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Det vil sige, at hvis man har data på tværs af flere lokale drev, som skal synkroniseres med serveren, så er CloudStation (endnu) ikke produktet der kan bruges til dette?
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
nej, men skal du dele mapper på tværs af drev tænkte jeg om man ikke kunne lave et folder sync ud af serveren og ind på sin egen ipadresse men på en ny drevfolder (via serverens backupsoftware)... må indrømme jeg ikke har prøvet.. men måske muligt?
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
nej det virker ikke...
Syntes engang jeg faldt over nogle metoder til hvordan man kunne spejle en originalfolders indhold over i en anden folder på NAS.. dette skulle gøres via terminalen.. og ikke noget jeg har rodet så meget med... i princippet fik man blot en foldergenvej synlig på et sekundært drev som andre brugere så havde adgang til.. jeg har ikke selv gået nok i dybden til at rode med det.. men måske var det en brugbar vej
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |