|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
KristianMO ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 121 |
![]() Sendt: 08-Oktober-2011 kl. 11:43 |
|
Hej,
Har lige 2 hurtige til forsamlingen - hvis nogen vil hjælpe :) 1. er 2000 kr en fair pris for et sæt System audio 1280 ? De er super velholdt 2. Vil det være en skam at spænde dem for en Onkyo 608 ? Har faktisk også lige et 3. = Er der en verden til forskel på 1280 og 1280MK2 ? Har ladet mig fortælle engang at det er noget med modelnummeret/serienummer som skal være højere end et eller andet tal, før man os lige selv ka tjek om det er MK2 modellen ??Håber i kan hjælpe, tak Kristian |
||
![]() |
||
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
![]() |
|
![]()
Går ud fra du har læst http://www.hifi4all.dk/content/templates/anmeldelser.asp?articleid=374&zoneid=3 ellers er det bare med at komme igang. Har selv 2 par
|
||
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
||
![]() |
||
KristianMO ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 121 |
![]() |
|
Tak for svarene.. og ja, har læst artiklen, hvilket jo lyder meget godt :)
Men hvordan tror du med receiver - synes jeg har læst at 1280 kræver en ret så kraftig forstærker, og min er jo nu engang kun en Onkyo 608..?
|
||
![]() |
||
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
![]() |
|
Kan se at jeg forsøgte på at sælge de ene af mine sæt i maj 2010 for 3500kr. Så det må være en rigtig god pris du har fundet. Kan godt se at din forstærker ikke er noget kraftværk, men har kun hørt at SA1280 er en let belastning. Det kommer fra System Audio så det er gengivet mange steder. Har ikke set en impedans måling på dem, men jeg tror du vil få en tilfredsstillende oplevelse.
|
||
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |