|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kamikazekid8 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
![]() Sendt: 25-December-2008 kl. 20:35 |
Hej alle, fik igår, juleaften
![]() Har ikke åbnet spillet endnu da hele pivtøjet skal byttes til en version med alle instrumenter, men mit spørgsmål lyder: Har kigget på tracklisten bagved, og kan se den indenholder 39 sange.. men når jeg går ind på guitar hero world tours hjemmeside, er der over 100 sange... f.eks. System of a down med BYOB, som jeg meget gerne vil have.. er denne sang på spillet fra start eller hvordan får jeg fat i denne, kan se den heller ikke er på playstation store nemlig?? |
|
![]() |
|
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
![]() |
Ifølge wiki er der 86 sange på disken i GHWT, kan være de 39 er dem man begynder med, resten er unlocks?
byob står som værende på disken: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_songs_in_Guitar_Hero_Wo rld_Tour |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |