recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - system opdatering PS
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketsystem opdatering PS

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Toledo Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 28-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 36
Direkte link til dette indlæg Emne: system opdatering PS
    Sendt: 28-Oktober-2009 kl. 10:30
Kan det virkelig passe at det skal tage så utrolig lang tid at opdatere sin PS3, den har nu stået og kørt i 45 min, jeg bruger trådløs net
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2009 kl. 12:58

Ja. Det tager efterhånden en krig, selv med trådet 20mbit forbindelse. Jeg længes tilbage til de gamle dage, hvor min good old PS3 60GB bare opdateret i løbet af ganske få minutter.

Idag bruger man først lang tid på at hente opdateringen. Og bagefter skal den installeret, hvilket tager næsten lige så lang tid.. Sidstnævnt gælder forøvrigt også ufattelig mange spil.

Meget af det har sansynligvis noget at gøre med, at vi er mange flere brugere nu, end da jeg købte den første på lanceringsdatoen i europa.
Og det med installering/spil har nok noget at gøre med, at spillene bliver enormt meget mere udviklet i dag. Jeg synes bare det er lidt kedeligt. Og jeg er forundret over, at denne såkaldt super computer er så langsom til installering/opstart af spil osv.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu