recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Systemkrav og MCE erfaringer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSystemkrav og MCE erfaringer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Doee Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 94
Direkte link til dette indlæg Emne: Systemkrav og MCE erfaringer
    Sendt: 23-August-2006 kl. 12:38

Hej

Hvordan er Jeres erfaringer med systemkrav til en godt kørende MCE computer?

Jeg synes, min hakker lidt i optagelserne, mere og mere jo bedre kvalitet, jeg vælger, og det er jeg lidt uforstående overfor. Det er en bærbar med Pentium M 740 1.73 på Intel® 915 PM PCI-Express Chipsæt. Den skulle jo yde i omegnen af en P4 lidt under 3 GHZ, såvidt jeg kan læse mig til. Den har 1024 MB Ram, 5400rpm harddisk og seperat grafik. Og jeg  vælger selvf. max. performance, når den kører MCE.

Den er født med noget tilpasset PowerCinema MCE agtigt, men det har jeg droppet til fordel for MCE. Den hakkede meget i live-tv i PowerCinema (som den jo ikke burde, da den skulle være software/hardware afstemt fra fabrikanten), og det er knap så udbredt i MCE, dog er der en del asynkronitet mellem lyd og billede i live tv i MCE :-(

Er det underkanten, hvis man vil have en glat og jævnt kørende maksine?

Og mht. optagelse; har den installerede dvd-decoder indflydelse derpå? Jeg bruger en Cyberlink nu, men har hørt, mange kører med nvidia?

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu