recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Syvio 200A ???
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSyvio 200A ???

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Arvid Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-August-2006
Status: Offline
Point: 79
Direkte link til dette indlæg Emne: Syvio 200A ???
    Sendt: 03-Marts-2010 kl. 11:39
Hejsa,

Jeg skal have mig en HD media player og ved ikke hvilken jeg skal vælge. Jeg har efterhånden brugt timer på at google mig frem og tilbage - uden at blive meget klogere.

Det virker som om dem med få krav vælger den billige WDTV live og "nørderne" sværger til PCH. Imidlertidig er jeg faldet over Syvio 200A. Den virker som en genial maskine, med mulighed for indbygget hdd (jeg mangler plads), netværksfunktion, spiller alle formater, torrent-client funktion og meget mere. På den måde kunne den virke som en NAS (for mig der ikke har nogen) og en god mediaplayer. Problemet er, at jeg ikke kan finde nogen som helst reviews af den eller pics/vids af interface... Det virker som om folk har set sig sure på den, da det er en kopi af PCH og dermed ikke forhandles i USA.

Er der nogen der kan hjælpe mig med at afklare om maskinen er værd at investere i eller om der er andre bedre bud? Den koster 1495 med indbygget 1TB WD caviar greenpower hdd og det synes jeg ærlig talt er en super pris, da den også er stort set lydløs..

Er der noget om den jeg ikke ved eller er det rent faktisk et godt bud på en lækker mediaplayer med indbygget hdd?


Til top
Arvid Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-August-2006
Status: Offline
Point: 79
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2010 kl. 11:31
Ærgerligt at ingen har kendskab til den? Ville super gerne bestille den så jeg kunne have den til weekenden, men har lidt frygt for at købe udstyr jeg ikke kender til. Kan heller ikke finde nogen reviews af den :S
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2010 kl. 12:46
En Syvio A-200 er nøjagtig detsamme som en PCH A-110 - blot i en lidt anden kasse.
Det er ikke en kopi i den forstand og der er ingen der er sure på den - det er blot en såkaldt officiel OEM NMT afspiller - men det er nøjagtig samme hardware og samme firmware som A-110 så alt hvad du kan finde af information om A-110 gælder også for denne - den virker på samme måde og gør/kan nøjagtig de samme ting. Den største ulempe i forhold til A-110 er at firmware releases til A-110 først, og først derefter til OEM afspillerne når (og hvis) disse OEM producenter vælger at release for deres afspillere også. Dernæst kan der være et spørgsmål omkring support og RMA hvis du får hardware problemer (medmindre du køber hos en dansk webforhandler ?)
 
Derudover skal du være opmærksom på at den tilhører den forrige generation af afspillere, som er ved at være udfaset og afløst af en ny generation - dvs. den har visse mindre begrænsninger i forhold til den nye generation af afspillere, og du skal ikke forvente ret meget mere udvikling eller ret mange nye firmwares til den.
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
Arvid Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-August-2006
Status: Offline
Point: 79
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2010 kl. 20:14
Jeg ved heller ikke om jeg leder efter noget udvikling eller mange muligheder ved en hd player.. Mine ønsker var en player der var nogenlunde simpel at bruge, intern hdd som var støjsvag, netværkstilslutning og som spiller alle formater (eller de fleste).

Mon ikke denne maskine kunne klare jobbet?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu