recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - T: Masser af HD-DVD til 30,-
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketT: Masser af HD-DVD til 30,-

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
sauron Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 315
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2009 kl. 14:25
i hillerød forsvandt hd-dvd'erne både i tp og merlin efter et par dage. tror ik de solgte dem. de fjernet dem bare
pioneer lx5090(ISF kalibreret)
onkyo tx-sr705( kalibreret af otto)
B&W dm602
toshipa hd-30
ps3
xbox 360
wii
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Maj-2007
Point: 1066
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2009 kl. 22:47
Vil bare minde om det er i morgen klokken 14.00 udsalget starter.
Til top
Nikodk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Juli-2004
Sted: nær Roskilde
Point: 1836
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2009 kl. 13:46
lad os håbe der er nogle af de film vi ikke plejer at se til salg her på forum, og at nogle køber lidt ekstra til os, der desværre ikke kan komme på udsalget idag
Til top
sauron Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2009 kl. 15:18
Fik købt 34 hd film idaG. dER VAR MASSER AF TITLER(STORT SET ALLE DER HAR VÆRE UDGIVET I DK) OG MASSER AF DEM.
B&W dm602
toshipa hd-30
ps3
xbox 360
wii
Til top
peterf Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-November-2008
Sted: Nordjylland
Point: 231
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2009 kl. 15:46

Hvis nogen er på vej derned, må de gerne shoppe ekstra til. Jeg vil gerne hjælpe folk af med dubletter :-)

Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2009 kl. 20:12
Oprindeligt skrevet af sauron sauron skrev:

Fik købt 34 hd film idaG. dER VAR MASSER AF TITLER(STORT SET ALLE DER HAR VÆRE UDGIVET I DK) OG MASSER AF DEM.

Hvilke titler ?

Til top
peterf Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-November-2008
Sted: Nordjylland
Point: 231
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2009 kl. 20:44

Hurra! Fik lokket en kammerat forbi TP og selv nu er der masser af film tilbage. Fik sikret mig en snes film.

Der var også en del andre end dem, der jævnligt udbydes herinde. Har desværre ikke titler, da min shopping foregik over telefonen :-)

Til top
henrik-t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-August-2007
Point: 1553
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2009 kl. 20:53
Nogen der gidder poste de titler de så , eller bare dem de kan huske/ eller købte selv..

Tak

Henrik
+100HD Film
Til top
sauron Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2009 kl. 21:13

som sagt var der strot set alle film der har været udgivet i dk. fik selv

matrix 2og 3

fast anthe furious 1og 2

5 stanley kubirck

blod dimond, alle bourne, happy feet, total recal,rio bravo,superman returns, cream live, motorhead live, deep puble live,miami vice, wayet ep,the pianist, theisland, chuck and larry,flags from aur father, letters from iwojima,evan almighty, chali and the chocklatfactery, big labowski, 40 year old wirgin, 3days of the concord, carlitos way. vil gært på der var ca en 60 forskellige titler merre som jeg enten havde eller ik havde interasse i. de havde masser da jeg var der i eftermigdags. ps de har vist åbent til efter 24 idag

B&W dm602
toshipa hd-30
ps3
xbox 360
wii
Til top
poul_madsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-September-2007
Point: 138
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2009 kl. 21:46

Kørte fra Slagelse og var ved TP ved 1345 tiden, der var køen allerede ud til vejen, smed bilen et godt stykke fra TP og da jeg ankom var køen nu ud til vejen og et stykke oppe af vejen. Der kom flere og flere til, god kø kultur faktisk, så der var ros.. Så blev klokken 14 og vi blev lukket ind ALLE sammen på en gang. Så gik der squ "købe panik" i folk, HD-DVD delen var lige ved indgangen og så lidt til venstre. Folk gik helt amok, tog hele bunker af film i deres kurv og der var arme og ben alle steder, man kom seriøst hinanden til.. man kunne hverken komme frem eller tilbage så det var at følge "strømmen" for at nå fra den ene ende af film til den anden, ellers blev man fysisk presset ud.

Kom derud fra med 17 film, så jeg er ok glad, men chocket over folk gik sådan amok...

Til top
sauron Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2009 kl. 21:54
var der også kl 14 så vi har nok knuppet os op af hinaden. syntes dog ik det var så slemt. folk skubbet da lidt men suntes der var ok stemning og alle fik rimligt hurtigt derres  film. var dog lykkelig for have damen med der bare stod med en kurv og modtog når jeg sendte film tilbage til hende. det der næsten var det beste var at alle gik og sagde"jeg trode jeg var den eneste der stadig havde hd-dvd og ville værre den eneste der kiged på dem" 
B&W dm602
toshipa hd-30
ps3
xbox 360
wii
Til top
poul_madsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-September-2007
Point: 138
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2009 kl. 22:11

Så har vi helt sikkert set hinanden, jeg havde også damen med og hun havde også en kurv jeg kunne få mine film ned..

Der var bestemt god stemning men du må give mig ret i at det var meget svært at komme omkring de hylder

Oprindeligt skrevet af sauron sauron skrev:

var der også kl 14 så vi har nok knuppet os op af hinaden. syntes dog ik det var så slemt. folk skubbet da lidt men suntes der var ok stemning og alle fik rimligt hurtigt derres  film. var dog lykkelig for have damen med der bare stod med en kurv og modtog når jeg sendte film tilbage til hende. det der næsten var det beste var at alle gik og sagde"jeg trode jeg var den eneste der stadig havde hd-dvd og ville værre den eneste der kiged på dem" 

Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu