|
T: Samsung UE55F9005 12.999,- |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 20 ![]() Pause fra forummet ![]() ![]() Oprettet: 31-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men det nye HU 7505 som skulle være afløseren for F9005 er lige på trapperne, og såm jeg forstår har den nogle yderligere billedoptimeringer, bla. med en indbygget billedeoptimeringsdatabase og 4 kerne processor.
Jeg sidder selv standby til mere info og pris på den nye model før jeg evt. køber et F9005+One-connect..det kan da også kun blive billigere når HU7505 kommer på markedet. Det er måske også derfor prisen på F9005 er helt nede på 12999.- nu, lagerne skal ryddes ;-)
|
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
Du får også 4 kerner med One Connect. Men som sagt. det er jo smag og behag.
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 20 ![]() Pause fra forummet ![]() ![]() Oprettet: 31-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
Nå ja selvfølgelig
![]() Jeg har lige været hos den lokale, de har desværrer kun HU8550 altså det buede men panelet er vist det samme, og det er godt nok et flot billede, jeg ved de kører 4K materiale der er designet til at poppe mest muligt, men alligevel. De er for øvrigt alle i handlen, HU7505 koster lige under 20K, så indtil videre er jeg ikke skuffet
|
|
![]() |
|
DrRetina ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Maj-2006 Status: Offline Point: 279 |
Jeg siger tak for tippet, købte et til sommerhuset. Prisen er dog sat ned til 13.999 nu.
Håber ikke jeg bliver alt for skuffet når jeg sammenligner med mit Kuro 5090 som desværre har fået en lille skramme i glasset.
|
|
Rygning ødelægger dit syn.
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Kjeldbjerg ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Februar-2004 Sted: Middelfart, DK Status: Offline Point: 257 |
Er F9005 ved at udgå, troede faktisk at det var en del af 2014 sortimentet?
Jeg var tæt ved at hoppe på dette tilbud, men jeg bor pt. i en skurvogn, mens jeg venter på at overtage nyt hus pr.1. august, så synes at det ville være fråds at have et 55" stående i en papkasse i 3 måneder, men ville også ærgre mig hvis modellen pludselig er væk.
|
|
Win if you can, lose if you must, but always cheat
|
|
![]() |
|
Bergmasca ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-December-2012 Status: Offline Point: 10 |
Ja, den er ved at udgå. Der er kommet afløsere på markedet i form af HU8505 og HU7505. Førstnævnte er kurvet, mens sidstnævnte er en direkte afløser for F9005. F9005 kan dog opgraderes til at være ligeså godt et tv rent specifikationsmæssigt, hvis man tilkøber den nye one connect boks fra Samsung, som udkommer lidt senere på året.
|
|
![]() |
|
Kjeldbjerg ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Februar-2004 Sted: Middelfart, DK Status: Offline Point: 257 |
Tak for svaret.
Er det planen at der kommer en One-connect boks hvert år? Så man f.eks. kunne købe tv'et nu, men vente til 2015, hvor 4k indhold må formodes at være mere tilgængeligt, med at købe en One connect-boks, og så få de sidste nye funktioner med?
|
|
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Det er den nye One Connect som Hummelmose snakker om han får her inden længe til hans F9005
Elgiganten i Fields har HU7505 hængende på væggen, og HU8505 stående lige foran, men ingen pris på dem. HU8505 (buet skærm) bliver dog aldrig min kop the. |
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
Samsung har ihvertfald lovet det, men det er jo set før at der går nogle år, og så stopper det. Men hvis du planlægger at have et TV med mange års fremtidsgaranti, så tror jeg ikke at nogen som helst kan give dig det.
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Definitionen af "mange år" er det som er det store spørgsmål. Selvom jeg fik installeret den nye firmware i går, (og som kom i går bedst som jeg sad og brokkede mig her), så må jeg nok erkende, at der stadigvæk er problemer med mit "mange år" (2 år) gamle TV ![]() |
|
![]() |
|
Jeg forventer ikke mange års fremtidssikring, men hele ideén med one-connect og evolution kits er vel at man kan hive et par år yderligere ud af sit tv/panel.
Min pointe var egentlig at jeg skal udskifte mit 7-8 år gamle Samsung HD-ready LCD, og mit dilemma er om jeg skal hoppe på den gamle teknologi (Full HD LED) eller tage chancen med en af de nye teknologier (4k eller OLED), selvom indholdet er begrænset på nuværende tidspunkt. Her så jeg jo netop One-connect som en god mulighed for at vente med at tilkøbe de nødvendige 4k-funktioner indtil jeg rent faktisk havde brug for det, mens jeg samtidig får glæde at tv'et nu med "almindeligt" HD-indhold. Jeg er helt på det rene med at teknologi konstant udvikler sig, og at der altid vil komme noget nyt og bedre. |
|
|
|
![]() |
|
Ckhansen1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 177 |
Jeg har et par spørgsmål til
UE55F9005 som jeg håber i vil kunne besvare.
Den der one connect box, er den med som standart? (altså i 2013 version)Kan Tvet (måske one connect box) afspille indhold fra en nas server. Her mener jeg især billeder, men også video gerne MP4 [Video: MPEG-4 AVC / H.264, Audio: MPEG-4 AAC-LC (stereo) filer. Men også mkv? Håber i har erfaring:) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |