|
T: Samsung UE55F9005 12.999,- |
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Forfatter | |||
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1066 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Nå. Du spørger hvad det koster. Svaret er 17.999,-
|
|||
![]() |
|||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
||
Puha, den her kan godt trække ud, kan jeg se ![]() Jeg kan godt læse deres pris, ligesom jeg også kan læse den tekst der står neden under. Og når jeg holder de to ting op imod hinanden, så kommer jeg frem til, at der er noget der ikke helt giver mening. Beklager, men det er min logik der spiller mig et puds her. Når noget ikke helt giver mening, så spørger jeg. Er det prisen eller er det teksten som ikke burde være som angivet. Jeg valgte at spørge til prisen fordi: 1. Normalvis sætter de kun den tekst under, når der er tale om en tilbudspris. 2. I Fields kan man spare 4000,- ved at bevæge sig ca. 300m længere væk (eller tættere på, afhængig af hvor man kommer ind i centeret). Og gå i Bilka. 3. Wupti, som du selv har påpeget, har Tvét til 13.999 4. Elgiganten plejer at matche priserne på konkurrenterne. 5. I Fields har det et 55" F9005 hængende, men ingen prisskilt på. (Og jeg orkede ikke spørge dem). 6. I forrige weekend var der en der købte det for 13.999 jf. tråden her. Dette gav mig anledning til at stille spørgsmål til deres pris nu og her, på trods af at jeg også godt kan læse prisen . Du bekræfter at det koster 17.999, hvilket jeg formoder betyder, at du VED det koster 17.999. Og så er det såmænd svaret. Pænt tak for det. Skulle mine punkter alligevel have givet anledning til usikkerhed, så kan jeg om alle i det mindste godt forstå det. Havde det jo netop selv på samme måde ![]() |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Elgiganten matcher priser på danske hjemmesider. Blot oplys hvilken
|
|||
![]() |
|||
Ckhansen1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 177 |
||
Hvor kan man købe en One Connet box 2014 VERSION?
|
|||
![]() |
|||
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
||
Jeg har købt min hos licotronic.dk - Men den kommer først i udgangen af maj.
|
|||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|||
![]() |
|||
oo27 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
||
Link? Pris?
|
|||
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
|
|||
![]() |
|||
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
||
+45 4673 2600 - Spørg efter Per.
Mener jeg skal give lige omkring 3.100,- Men da den endnu ikke er på lager, har jeg ikke den præcise pris /Jens
|
|||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|||
![]() |
|||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
||
Så skete det:
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/UE55F9005XXE/samsung-55-ultra-hd-4k-led-tv-ue55f9005 Nogen må ha tænkt i mine tanker!
![]() |
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
||
Fås en anelse hos Vupti
![]() |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
||
Sikkert.. Men det var mere i relation til debatten tidligere, at Elgiganten nu har fået sat en mening mellem pris og tekst
![]() |
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
||
Jo jeg så godt den med 1 stk pr kunde.. ellers.....
![]() |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
||
Bilka har den i dag til 12.989 kr. Ved ikke om det kun gælder i butikkerne. Så det i bt.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |