|
Tablet >hdmi>scart>gammelsdaws tv |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Per Jørgensen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Oktober-2014 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 25 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Radiomand. Har set tv på skærmen til min pc og fremragende klare billeder og klart det ville, set fra en synsmæssigt øhh synspunkt, være det bedste, men 7000 ER mange penge og mindre kan vel gøre det. Vi er ikke kritiske og ser ikke storfilm i HD format. Ja, var det ikke fordi vi vidste hvor fjernsynet stod, er det ikke sikkert vi overhovedet ville kunne se tv. ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Sikke noget vrøvl, det er netop når synet og hørelsen begynder at svigte, det er fedt med et stort skarpt billede. Se Bent Fabricius Bjerre, som har iPhone, iPad og sikkert også en fladskærm. Og han er gammel af alder, selvom han påstår noget andet.
|
|
![]() |
|
Per Jørgensen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Oktober-2014 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 25 |
Kampus, lagde Du ikke mærke til ![]() Synet fejler intet. Hørelsen heller ikke, men henvisningen til alderen skal forstås som, at ikke alt hvad der sendes er for "voksne" mennesker. Var det for voksne mennesker, ville jeg sikkert gerne købe dyrt, men med de programmer der sendes i dag, nixen bixen. DER er jeg for gammel. ![]() ![]() Jeg kan dog sagtens følge dig. Jeg bruger bare en virtuel vægtskål og på denne virtuelle vægtskål, vejer jeg. Dels min investering på den ene side af vægten og dels mit afkast (det jeg ønsker at se) på den anden side og hvis vægten ikke falder ned med et brag, til fordel for det jeg vil se, er min investering gået galt. ![]() Gammel eller bare gammeldags, tjaaa måske. ![]() |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19817 |
Hvilket tv er det? For 2000 kroner kan du få et tv der kan vise billede og har HDMI indgang. http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/40PFT4009/philips-40-led-tv-40pft4009?scidint=pp_40pft4009 Klaus |
|
![]() |
|
Claus P ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 358 |
Det er lige før at besparelsen på energiforbruget kan betale for en fladskærm set over en mindre årrække, end de 5 år der nævnes
![]() |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Lad manden nyde sin skærm. I har oplyst ham om, at det ikke bliver supert på hans gamle skærm, men jeg synes ikke det er iorden, at han skal presses til at købe en ny skærm, hvis han ikke ønsker det.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Fortæller ham bare hvad han går glip af. Var selv en slow mover da jeg i protest købte et nyt Sony Trinitron billedrørs TV i 2006. Men gav mig i 2007 og fik 50 tommer som første fladskærm, og det har jeg aldrig fortrudt.
|
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Når man spørger i dette forum er der altså ikke meget forståelse for sådan en elendig lappeløsning . . .
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
Dette var mit spørgsmål og jeg ønsker IKKE at købe dyrt tv-udstyr. Sikkert er det at, billedkvaliteten er bedre med en moderne fladskærm, men igen skal det stå mål med det jeg ser på mit tv og hvilke behov jeg har. Jeg har IKKE pt. behov for HD tv eller megaskærm og det er da også muligt at, det jeg har gang i, er en lappeløsning, men det er jo så mit valg. Andre har behov for at se film på bedste kvalitet og køber udstyr derefter, men jeg kan sagtens se TV avisen UDEN det absolut skal være i HD. Jeg rådes, ja, men det ligger i luften at, jeg er uden for pædagogisk rækkevidde når jeg ikke vil ofre en formue på en skærm, for at se Søren Ryge eller bonderøven. Jeg har egentlig fået et svar (ad omveje) og lidt på dette forum og slutter med tak for gode råd. ![]() Per |
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
Se muligheder her:
http://www.pcadvisor.co.uk/how-to/google-android/3533870/how-connect-android-tv/ Og oversat http://translate.google.dk/translate?hl=da&sl=en&u=http://www.pcadvisor.co.uk/how-to/google-android/3533870/how-connect-android-tv/&prev=search |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |