|
tablet købes |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
KokAmok ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-April-2017 kl. 13:52 |
hej
jeg vil gerne købe en eller to tablets. De skal primært bruges af ungerne 3, 6 og 8 år. Så 7" store vil nok være at foretrække. De skal køre Android 5 og op efter. de skal bare bruges til spil og underholdning. Gerne i den billige ende ![]() Venlig hilsen Bjarke
Redigeret af KokAmok - 13-April-2017 kl. 13:53 |
|
![]() |
|
binne ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-April-2009 Sted: Vallensbæk, KBH Status: Offline Point: 435 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvorfor lige android 5?
|
|
![]() |
|
KokAmok ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
Godt spørgsmål. Hvad tænker du?
Vh Bjarke |
|
![]() |
|
askernedefragrillen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-August-2015 Sted: Måløv Status: Offline Point: 165 |
Alt efter hvilket niveau du ligger på i forhold til pris, så vil jeg tillade mig at foreslå et par Nvidia Shield K1 tablets.
Står i cirka 1500,- fra sprit ny. God størrelse, robust og god skærm og stadig hurtig - omend den har 2 år på bagen. Og så er den netop opdateret til Android 7. PS. Fås hos Proshop.dk
|
|
![]() |
|
Har godt kigget på dem. Men de havde dem ikke på lager den gang. tak for tippet.
vh Bjarke
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4892 |
Hej. Tablets i den billige ende hedder Lenovo. Jeg vil gerne anbefale en brugt Lenovo ideatab S6000 tablet til 89€ + porto. Grunden til at jeg vil anbefale den er at jeg i går så Formel 1 Qualifing på vores. Jeg ved at det er en 10" og at den kun kører Android 4.2.2, men det er stadig den jeg rækker ud efter når jeg skal prøve et eller andet på Android. Så jeg ville kontakte sælgeren på Tysk og spørge om han ikke godt vil sende den til Danmark. Det vil de fleste Tyskere gerne. Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
lipklop ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 149 |
Hej Bjarke,
Ellers vil jeg foreslå du køber nogle Fire tablets 5th gen. via ebay, da amazon ikke sender til DK. Dem har begge mine unger og de er tilfredese med dem....
|
|
Mvh Lipklop
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4892 |
Hej. Når jeg læser din anbefaling, kommer jeg til at tænke på hvordan det er med Apps på Fire Tablets? Downloader man dem fra Googles Play Store eller køber man dem fra Amazon? Og er det de samme Apps. Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
Jonas_R ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 766 |
Det er ikke Ramasjang og men der er fx Lego mm. Tror muligvis godt man kan sideloade Ramasjang men indtil videre har vi klaret os uden.
Med hensyn til at købe så vil jeg evt overveje at bruge mailboxde.com og så tag et gratis 30 dage Amazon.de Prime. Du får en addressen hos mailboxde.com og de sender videre for noget der ligner 12-15 euro. Med Amazon Prime så er der typisk 10-20 euro rabat på fire tablets og gratis fragt i Tyskland og du sparer 6% moms i det forsendelsen til mailboxde.com ikke bliver pålagt dansk moms. |
|
![]() |
|
Jonas_R ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 766 |
Og apps hentes via Amazon's app store.
|
|
![]() |
|
askernedefragrillen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-August-2015 Sted: Måløv Status: Offline Point: 165 |
Fire tablets er et udmærket køb for pengene. Men performance mæssigt får man noget mere i shield tabletten.
Så det er nok mere et spørgsmål om hvor meget budgettet tillader. |
|
![]() |
|
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2423 |
Hvad med en sprit ny med garanti og hele gøjemøget til 555 kroner?
Jeg har sådan en til bilen, den virker fint og har android 5.0 - min eneste anke er, at jeg synes den holder lidt kort (et par dage) på en opladning. Jeg har en ældre Lenovo 7 tommer til sofabordet der holder en uges tid pr. opladning. Jeg gav for øvrigt 499 for min, elmutanten har dem indimellem på tilbud hvis du gider vente.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |