recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - tablet købes
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

tablet købes

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
KokAmok Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 03-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KokAmok Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: tablet købes
    Sendt: 13-April-2017 kl. 13:52
hej

jeg vil gerne købe en eller to tablets. De skal primært bruges af ungerne 3, 6 og 8 år. Så 7" store vil nok være at foretrække. De skal køre Android 5 og op efter. de skal bare bruges til spil og underholdning. Gerne i den billige ende Wink

Venlig hilsen
Bjarke

Redigeret af KokAmok - 13-April-2017 kl. 13:53
Til top
binne Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-April-2009
Sted: Vallensbæk, KBH
Point: 435
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér binne Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2017 kl. 20:14
Hvorfor lige android 5?
Til top
KokAmok Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KokAmok Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2017 kl. 22:55
Godt spørgsmål. Hvad tænker du?
Vh Bjarke
Til top
askernedefragrillen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-August-2015
Sted: Måløv
Point: 165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér askernedefragrillen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2017 kl. 23:50
Alt efter hvilket niveau du ligger på i forhold til pris, så vil jeg tillade mig at foreslå et par Nvidia Shield K1 tablets. 

Står i cirka 1500,- fra sprit ny. God størrelse, robust og god skærm og stadig hurtig - omend den har 2 år på bagen.

Og så er den netop opdateret til Android 7.

PS. Fås hos Proshop.dk 
Til top
KokAmok Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KokAmok Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2017 kl. 00:11
Har godt kigget på dem. Men de havde dem ikke på lager den gang. tak for tippet.
vh Bjarke
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Point: 4892
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2017 kl. 10:58
Oprindeligt skrevet af KokAmok KokAmok skrev:

hej

jeg vil gerne købe en eller to tablets. De skal primært bruges af ungerne 3, 6 og 8 år. Så 7" store vil nok være at foretrække. De skal køre Android 5 og op efter. de skal bare bruges til spil og underholdning. Gerne i den billige ende Wink

Venlig hilsen
Bjarke

Hej.

Tablets i den billige ende hedder Lenovo.

Jeg vil gerne anbefale en brugt Lenovo ideatab S6000 tablet til 89€ + porto.

Grunden til at jeg vil anbefale den er at jeg i går så Formel 1 Qualifing på vores.

Jeg ved at det er en 10" og at den kun kører Android 4.2.2, men det er stadig den jeg rækker ud efter når jeg skal prøve et eller andet på Android.

Så jeg ville kontakte sælgeren på Tysk og spørge om han ikke godt vil sende den til Danmark. Det vil de fleste Tyskere gerne. 

Hilsen Carsten.

Til top
lipklop Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-Februar-2007
Point: 149
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lipklop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2017 kl. 11:49
Hej Bjarke,

Ellers vil jeg foreslå du køber nogle Fire tablets 5th gen. via ebay, da amazon ikke sender til DK. Dem har begge mine unger og de er tilfredese med dem....
Mvh Lipklop
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Point: 4892
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2017 kl. 12:28
Oprindeligt skrevet af lipklop lipklop skrev:

vil jeg foreslå du køber nogle Fire tablets 5th gen

Hej.

Når jeg læser din anbefaling, kommer jeg til at tænke på hvordan det er med Apps på Fire Tablets?
Downloader man dem fra Googles Play Store eller køber man dem fra Amazon?
Og er det de samme Apps.

Hilsen Carsten. 
Til top
Jonas_R Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-November-2006
Point: 766
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_R Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2017 kl. 14:12
Det er ikke Ramasjang og men der er fx Lego mm. Tror muligvis godt man kan sideloade Ramasjang men indtil videre har vi klaret os uden.

Med hensyn til at købe så vil jeg evt overveje at bruge mailboxde.com og så tag et gratis 30 dage Amazon.de Prime.

Du får en addressen hos mailboxde.com og de sender videre for noget der ligner 12-15 euro.

Med Amazon Prime så er der typisk 10-20 euro rabat på fire tablets og gratis fragt i Tyskland og du sparer 6% moms i det forsendelsen til mailboxde.com ikke bliver pålagt dansk moms.
Til top
Jonas_R Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-November-2006
Point: 766
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_R Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2017 kl. 14:13
Og apps hentes via Amazon's app store.
Til top
askernedefragrillen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-August-2015
Sted: Måløv
Point: 165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér askernedefragrillen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2017 kl. 14:57
Fire tablets er et udmærket køb for pengene. Men performance mæssigt får man noget mere i shield tabletten.

Så det er nok mere et spørgsmål om hvor meget budgettet tillader.
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-September-2009
Point: 2423
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér strandvasker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2017 kl. 16:47
Hvad med en sprit ny med garanti og hele gøjemøget til 555 kroner?

Jeg har sådan en til bilen, den virker fint og har android 5.0 - min eneste anke er, at jeg synes den holder lidt kort (et par dage) på en opladning. Jeg har en ældre Lenovo 7 tommer til sofabordet der holder en uges tid pr. opladning.

Jeg gav for øvrigt 499 for min, elmutanten har dem indimellem på tilbud hvis du gider vente.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu