|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||||
rawi ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 282 |
![]() |
|||
hvad med en Adam fra notionink.com den bliver godt nok forst leveret til januar, men man kan lave en pre-order paa deres normale lcd versioner. prislejet er ca. 2500 - 3000 kr
|
||||
![]() |
||||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
|||
Ja, Adamen er en meget interessant tablet som der er store forventninger til, hvis disse indfries er den et oplagt bud.
|
||||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
||||
![]() |
||||
Exxtreme ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Skagen Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
|||
|
||||
![]() |
||||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8685 |
![]() |
|||
At man skal holde sig væk. Hvis de ikke engang kan få taget sig sammen til at tage et produktfoto der viser den reelle skærm, har de nok næppe heller svedt meget i design- og produktionsfasen. |
||||
![]() |
||||
mictand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-August-2008 Status: Offline Point: 436 |
![]() |
|||
Efter min mening er der intet brugbart alternativ til iPad.
Jeg har selv fulgt meget med i nyheder omkring tablets, og har selv efter lange overvejelser anskaffet mig en iPad (mit første Apple produkt så jeg er på ingen måde fanboy eller noget i den stil).
Den er virkelig lækkert lavet og superfed at bruge, og jeg finder masser af anvendelsesmuligheder i hverdagen.
Jeg har selv prøvet Samsung Galaxy Tab og ærlig talt... det er noget værre bras.
Den er for lille, menuerne hakker og den er slet ikke intuitiv at bruge.
Og det er rent faktisk det bedste alternativ til iPad. Så glem alt om billige Kina kopier.
Vent evt. og se om Blackberry Playbook bliver lanceret herhjemme, eller den føromtalte Notion Ink Adam. Redigeret af mictand - 14-December-2010 kl. 16:56 |
||||
![]() |
||||
Exxtreme ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Skagen Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
|||
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Har kigget på den Notion Ink, og den ser spændende ud... |
||||
![]() |
||||
perlin ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-April-2007 Status: Offline Point: 4 |
![]() |
|||
Jeg har kun en kommentar - du får hvad du betaler for!!! |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Jeg er da godt klar over de billige ikke er så gode som de dyre, og det har jeg også skrevet hvis du havde gidet at læse trådens øvrige indlæg istedet for bare at quote første indlæg... ![]() |
||||
![]() |
||||
Slettet_120331 ![]() -- ![]() Oprettet: 10-Maj-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1123 |
![]() |
|||
Altså jeg ville vente på notion ink adam. Måske ikke forudbestille men lige vente til at den har været til test på nogle seriøse hjemmesider. Som andre også skriver, hvis den kan det den lover så tror jeg virkeligt det bliver en god tablet.
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
|
||||
![]() |
||||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8685 |
![]() |
|||
OK, nu havde jeg ikke lige set at BlackBird navnet var decideret dansk, for jeg mener at have set det produktbillede andre steder. |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |