recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tablet PC erfaringer?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTablet PC erfaringer?

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
rawi Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 282
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2010 kl. 21:47
hvad med en Adam fra notionink.com den bliver godt nok forst leveret til januar, men man kan lave en pre-order paa deres normale lcd versioner. prislejet er ca. 2500 - 3000 kr 
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2010 kl. 22:33
Ja, Adamen er en meget interessant tablet som der er store forventninger til, hvis disse indfries er den et oplagt bud.
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
Exxtreme Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Skagen
Point: 1091
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2010 kl. 11:55
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Oprindeligt skrevet af Exxtreme Exxtreme skrev:

Okay, jeg synes designet på iPad er flot, men deres lukkede system med tvangsbrug af iTunes og mangel på flash og java gør, at jeg ikke vælger iPad eller iPhone for den sags skyld. Dertil er jeg for nørdet.
Der er flash på på Samsung Galaxy, men iflg. Soeinding går browseren i stå, når der er flash på siden, der vises. Så - summa summarum - der er ingen tabletter i dag, der er kraftige nok til at vise flash.

Det er muligt at de ikke er kraftige nok endnu, men nu er Sonne også noget Apple-liderlig synes jeg... Og han har et par gange sagt direkte forkerte ting i test af fladskærme, så ham giver jeg ikke ret meget for...
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8685
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2010 kl. 14:03

Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Blackbirds produktbillede viser en iPad skærm. Det siger vist en del om det produkt.
Hvad siger det om det produkt?

At man skal holde sig væk. Hvis de ikke engang kan få taget sig sammen til at tage et produktfoto der viser den reelle skærm, har de nok næppe heller svedt meget i design- og produktionsfasen.
Til top
mictand Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-August-2008
Point: 436
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2010 kl. 16:56
Efter min mening er der intet brugbart alternativ til iPad.

Jeg har selv fulgt meget med i nyheder omkring tablets, og har selv efter lange overvejelser anskaffet mig en iPad (mit første Apple produkt så jeg er på ingen måde fanboy eller noget i den stil).
Den er virkelig lækkert lavet og superfed at bruge, og jeg finder masser af anvendelsesmuligheder i hverdagen.
Jeg har selv prøvet Samsung Galaxy Tab og ærlig talt... det er noget værre bras.
Den er for lille, menuerne hakker og den er slet ikke intuitiv at bruge.
Og det er rent faktisk det bedste alternativ til iPad. Så glem alt om billige Kina kopier.

Vent evt. og se om Blackberry Playbook bliver lanceret herhjemme, eller den føromtalte Notion Ink Adam.

Redigeret af mictand - 14-December-2010 kl. 16:56
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2010 kl. 16:59

Blackbirds produktbillede viser en iPad skærm. Det siger vist en del om det produkt.

At man skal holde sig væk. Hvis de ikke engang kan få taget sig sammen til at tage et produktfoto der viser den reelle skærm, har de nok næppe heller svedt meget i design- og produktionsfasen.
Tror godt du kan regne med at de ikke har designet hverken interface eller hardware... Det er 100% sikkert et OEM produkt fra østen
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2010 kl. 17:24
Oprindeligt skrevet af mictand mictand skrev:

Efter min mening er der intet brugbart alternativ til iPad.

Jeg har selv fulgt meget med i nyheder omkring tablets, og har selv efter lange overvejelser anskaffet mig en iPad (mit første Apple produkt så jeg er på ingen måde fanboy eller noget i den stil).
Den er virkelig lækkert lavet og superfed at bruge, og jeg finder masser af anvendelsesmuligheder i hverdagen.
Jeg har selv prøvet Samsung Galaxy Tab og ærlig talt... det er noget værre bras.
Den er for lille, menuerne hakker og den er slet ikke intuitiv at bruge.
Og det er rent faktisk det bedste alternativ til iPad. Så glem alt om billige Kina kopier.

Vent evt. og se om Blackberry Playbook bliver lanceret herhjemme, eller den føromtalte Notion Ink Adam.
Kommer ikke til at vælge iPad... Så hellere vente til der kommer bedre alternativer på banen.
Har kigget på den Notion Ink, og den ser spændende ud...
Til top
perlin Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-April-2007
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2010 kl. 23:42

HejsaJeg er ved at overveje om jeg har brug for en Tablet PC, og er i den forbindelse begyndt at kigge lidt rundt.iPad er udelukket da jeg ikke bryder mig om den, den er desuden for dyr.Jeg har fundet Blackbirds produkter som starter ved 1395,- for en 7 tommer med Android 2.1http://www.bb-tech.net/index.phpJeg har også kigget på Apad som starter ved 1595,- for en 7 tommer med Android 2.1 og 2195,- for en 10 tommerhttp://www.propadshop.com/shop/-2c1.htmlHar i nogen erfaringer med nogle af disse modeller, eller kender i alternativer i samme prisklasse?

Jeg har kun en kommentar - du får hvad du betaler for!!!
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2010 kl. 09:30
Oprindeligt skrevet af perlin perlin skrev:

HejsaJeg er ved at overveje om jeg har brug for en Tablet PC, og er i den forbindelse begyndt at kigge lidt rundt.iPad er udelukket da jeg ikke bryder mig om den, den er desuden for dyr.Jeg har fundet Blackbirds produkter som starter ved 1395,- for en 7 tommer med Android 2.1http://www.bb-tech.net/index.phpJeg har også kigget på Apad som starter ved 1595,- for en 7 tommer med Android 2.1 og 2195,- for en 10 tommerhttp://www.propadshop.com/shop/-2c1.htmlHar i nogen erfaringer med nogle af disse modeller, eller kender i alternativer i samme prisklasse?

Jeg har kun en kommentar - du får hvad du betaler for!!!
Jeg er da glad for du kun har den ene kommentar så!!!!

Jeg er da godt klar over de billige ikke er så gode som de dyre, og det har jeg også skrevet hvis du havde gidet at læse trådens øvrige indlæg istedet for bare at quote første indlæg... Dead
Til top
Slettet_120331 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 10-Maj-2009
Point: 1123
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2010 kl. 09:48
Altså jeg ville vente på notion ink adam. Måske ikke forudbestille men lige vente til at den har været til test på nogle seriøse hjemmesider. Som andre også skriver, hvis den kan det den lover så tror jeg virkeligt det bliver en god tablet.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2010 kl. 10:21
Oprindeligt skrevet af Briam Briam skrev:

Altså jeg ville vente på notion ink adam. Måske ikke forudbestille men lige vente til at den har været til test på nogle seriøse hjemmesider. Som andre også skriver, hvis den kan det den lover så tror jeg virkeligt det bliver en god tablet.
Det er jeg også kommet frem til at jeg bør gøre... Så må vi håbe den bliver noget ved
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Point: 8685
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2010 kl. 13:23

Tror godt du kan regne med at de ikke har designet hverken interface eller hardware... Det er 100% sikkert et OEM produkt fra østen

OK, nu havde jeg ikke lige set at BlackBird navnet var decideret dansk, for jeg mener at have set det produktbillede andre steder.
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu