|
Tablet-suround streaming |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hbp405 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-April-2011 Sted: Ebeltoft Status: Offline Point: 17 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-September-2013 kl. 09:35 |
Hej Alle Sammen
Jeg er lidt i et dillema, vi har investeret i en tablet (Samsung Galaxy Note 10.1) det er helt perfekt, vi har begge samsung telefoner s4 og xcover så det var jo nærliggende, Samtidlig har vi et Samsung ue46d8005, dertil har jeg købet en samsung allshare cast doogle så jeg kan lave spejling fra tablet osv. Men så kommer spørgsmålet, jeg vil gerne hvis jeg kunne med det musik jeg hører på tableten kunne overfører det til mit suround anlæg (Nad t743) Jeg har fået forslået en Oppo bdp-103 og den er helt sikkert noget af det fedeste, men opfylder den lige mine ønsker??? alternativ har jeg også kigget på en SAMSUNG BD-ES7000 BLU-RAY 3D WIFI Men nu har jeg snart kigget på så meget så jeg er lidt rundt forvirret, er der nogen der kan komme med gode inputs??? på forhånd tak Mvh Henri |
|
hbp405
|
|
![]() |
|
hbp405 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-April-2011 Sted: Ebeltoft Status: Offline Point: 17 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ps. undskylder hvis jeg roder lidt rundt i det hele
|
|
hbp405
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |