recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tablet-suround streaming
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tablet-suround streaming

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hbp405 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-April-2011
Sted: Ebeltoft
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hbp405 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tablet-suround streaming
    Sendt: 17-September-2013 kl. 09:35
Hej Alle Sammen

Jeg er lidt i et dillema, vi har investeret i en tablet (Samsung Galaxy Note 10.1) det er helt perfekt, vi har begge samsung telefoner s4 og xcover så det var jo nærliggende, Samtidlig har vi et Samsung ue46d8005, dertil har jeg købet en samsung allshare cast doogle så jeg kan lave spejling fra tablet osv.

Men så kommer spørgsmålet, jeg vil gerne hvis jeg kunne med det musik jeg hører på tableten kunne overfører det til mit suround anlæg (Nad t743)

Jeg har fået forslået en Oppo bdp-103 og den er helt sikkert noget af det fedeste, men opfylder den lige mine ønsker???

alternativ har jeg også kigget på en SAMSUNG BD-ES7000 BLU-RAY 3D WIFI

Men nu har jeg snart kigget på så meget så jeg er lidt rundt forvirret, er der nogen der kan komme med gode inputs???

på forhånd tak

Mvh Henri

hbp405
Til top
hbp405 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-April-2011
Sted: Ebeltoft
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hbp405 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2013 kl. 09:36
ps. undskylder hvis jeg roder lidt rundt i det hele
hbp405
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu