|
Tado og Gulvvarme |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1235 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-November-2017 kl. 18:18 |
Hej,
Jeg overvejer at skifte alle mine termostater ud med Tado's. Udfordringen kommer i og med at der pt er gulvvarme i det ene rum. I dag er dette styret af en wavin med en gundfos cirkulationspumpe. Er der nogen der har erfaringer med at skifte denne styreboks ud med den fra Tado? Mvh Jacob
|
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1235 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der slet ikke nogen der har erfaring med disse?
|
|
![]() |
|
HrKrogh ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Oktober-2018 Status: Offline Point: 2 |
Jeg fandt denne “gamle” tråd og håber der er nogen der har samlet lidt erfaring siden 2017.
Jeg bor i hus med fjernvarme, på første sal har jeg flere radiatorer i stue etagen har jeg gulvvarme, 6 zoner, styret af Wavin AHC 9000 og trådløse rumtermostater. Jeg kunne godt tænke mig at kunne styre det hele via Google assistenten. Kan jeg dette via Tado, Netatmo eller noget helt andet? |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7187 |
mit gulvvarme i hele huset er 10-12 timer om at ændre sig.
Så her er alt styring ikke egnet. Alle termostater står på 21 grader året rundt |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |