|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Lone ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 164 |
![]() |
|
Dette skulle så også være de berømte Taiyo Yuden, ihvertfald af oprindelse, hvis jeg har forstået kodningen rigtigt? http://www.billigmedien.de/shop/productinfo.asp?id=1597 Kunne man så bare få dem 'printable' ... |
||
![]() |
||
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
![]() |
|
Uden at kunne være helt sikker, så er der formentlig tale om "fake" Taiyo Yuden medier - altså medier produceret af en helt anden producent, men hvor mediet bruger samme MID(*) som de ægte Taiyo Yuden. Hvor ægte Taiyo Yuden medier er noget af det bedste man kan købe, så er "fake" Taiyo Yuden medier noget af det dårligste man kan købe, så pas på! For mere information om "fake" Taiyo Yuden, læs denne tråd på cdfreaks.com: Brands and disc types that are fake Taiyo Yudens. (*) Manufacturer IDentification, også kaldet Media Code |
||
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
||
![]() |
||
rs-6200 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: åbenrå Status: Offline Point: 158 |
![]() |
|
Premium HollPremium Hollywood silver DVD-R8xspeedywood silver DVD-R8xspeedPremium HollywooPremium Hollywood silver DVD-R8xspeedd silver DVD-R8xspePremium Hollywood DVD-R 8xspeed with new silver design køre med dem samt mine kammerater og har aldrig haft problemer og købe 16 speed er spild af penge da de gode brændere køre en af disse på 16 speed med god kvalitet en 16 speed køre jo ikke 16 speed fra start til slut den topper kun et par minutter prøv at lave en dvd skive test så vil du blive forbavset |
||
![]() |
||
rs-6200 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: åbenrå Status: Offline Point: 158 |
![]() |
|
der er godt nok stor forskæld på skiver fra england og så tyskland
|
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Hvad mener du med forskel? Hvis det er prisen, så tror jeg at det skyldes forskellen mellem ægte og fake Taiyo Yudens... |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
![]() ![]() |
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Jeg vil umiddelbart tro at omsætningen hos SVP i England er større end hos Billigmedien. Hvis du sammenligner priser på det samme produkt, f.eks. 25 stk Verbatim DVD-R 16x (media code: MCC03RG20), er prisen omtrent den samme hos SVP og Billigmedien, hhv. 5.99 GBP og 69 kroner. Hvis du betaler ca. 1 GBP ekstra per 25 stk, kan du få ægte Taiyo Yuden medier (TYG03) hos SVP. Forsendelsesomkostningerne er dog lidt højere fra England. Redigeret af JesperLund - 08-Juli-2006 kl. 18:03 |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
hvad svare 36£ til plus så kommer forsendelsen som du selv siger er lige i overkanten du skal regne med jeg henter dem der nede
du mener alså at verbatim er bedre |
||
![]() |
||
![]() |
|
1 GBP = 10,75 kroner (cirka). Forsendelsen på min seneste (og samtidig første) ordre ved SVP var cirka 135 kroner for en pakke som vejede 4 kg. Det er klart at forsendelse fra England (med pakketransportfirma) ikke kan konkurrrere med de tyske firmaer, som kører over grænsen til Padborg o.lign. og sender som almindelig pakkepost. Men hvad gør man ikke for at få ægte Taiyo Yuden medier, og der var 5% rabat på alt Verbatim i sidste week-end...
Læs eventuelt denne guide Hvis dine TYG02 medier virkelig er fremstillet af Taiyo Yuden (made in Japan) er det bestemt at godt køb. Prisen virker bare meget lav for et sådant produkt... |
||
|
||
![]() |
||
norbert ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 298 |
![]() |
|
http://www.azomedia.dk/shop/productinfo.asp?id=491 Der er Taiyo Yuden skiver her fra AzoMedia: 100 stk. 399 kr. |
||
![]() |
||
DarkHelmet ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 508 |
![]() |
|
Nu har jeg læst så meget skrevet om Taiyo Yuden skiverne. Er de virkelig så meget bedre end alt andet? Jeg fik også anbefalet at købe Verbatim skiver til min Sony S710 HHD, men de var fejl i næsten alle skiver. Altså et rigtig dårlig køb. Det har jeg erfaret at mange også har haft problemer med. Så kan det betale sig at købe Taiyo skiverne? Nogen der har erfaringer med dem på deres Sony HDD??
mvh Dan
|
||
![]() |
||
![]() |
|
jeg kan anbefale disse skiver fra www.billigmeddien.de dem har vi aldrig haft problemer med på sonu 710 -910 vi er da 4 der køber dem
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |