|
Taiyo Yuden hos SVP, forskel? |
Besvar |
Forfatter | |
TTerning
Ny bruger Oprettet: 14-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
Emne: Taiyo Yuden hos SVP, forskel? Sendt: 30-Juni-2007 kl. 11:58 |
Hej alle, Jeg står og skal købe nye TY medier. Så så jeg på SVP hjemmeside at de har pakker af 100 stk. TY (16x) til 35£ og pakker af 50 stk. TY (16x) til 11£. 100 stk.: http://svp.co.uk/products-solo.php?pid=719&prepg=1 50 stk.: http://svp.co.uk/products-solo.php?pid=2120&prepg=1 Jeg kan godt nok ikke lige gennemskue om der er andre forskelle på de to produkter andet end prisen selvfølgelig. Som jeg ser det er de ens, så skal jeg ikke bare købe dem der er billigere?
Mvh. Martin |
|
------------------------------------------------------------
Livet er som en Terning... det bedste man får er sex! ------------------------------------------------------------ |
|
DrageMester
Guld medlem Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
Sendt: 30-Juni-2007 kl. 13:23 |
100 styks versionen er original Taiyo Yuden indpakning og er normalt Taiyo Yuden prisniveau. 50 styks versionen er ikke original Taiyo Yuden indpakning og er væsentlig billigere end normalt Taiyo Yuden prisniveau. Jeg er ikke sikker, men jeg vil tro at de væsentligt billigere DVD+R medier i 50 styks uoriginal indpakning er en anden-sorterings kvalitet, mens 100 styks i original indpakning er første-sorterings kvalitet. Så hvis du vil have den bedste sortering, så køber du 100 styks á £34.25, og hvis du er villig til at risikere en lidt dårligere kvalitet, så køb den billigere variant 50 styks á £10.99. |
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
TTerning
Ny bruger Oprettet: 14-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
Sendt: 30-Juni-2007 kl. 13:50 |
Okay, tak for at du gjorde det gennemskueligt. Jeg foretrækker nu altid den bedste kvalitet så jeg er ikke villig til at risikere dårlig kvalitet og fejl på medier. Jeg takker for dit fine svar. |
|
------------------------------------------------------------
Livet er som en Terning... det bedste man får er sex! ------------------------------------------------------------ |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |