|
taj59 Panasonic 65VT50Y Setup |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |||
taj59 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 373 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
og oversat til dansk
Tryk og hold V-on TV Tryk på 0 på fjernbetjeningen - tre gange - hvilket bringer op start / justering menu Tryk på 2 på fjernbetjeningen - to gange Tryk på OK på fjernbetjeningen Naviger til nederste højre felt - modsat PTCT 00:00:00:00 Hold lydløs-knap, på fjernbetjeningen, i nogle få sekunder Sluk TV - på tv - når du er færdig tak for det Jetex det prøver jeg i morgen onsdag, jeg tro at det næsten var samme fremgangsmåde på VT30 |
|||
![]() |
|||
taj59 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 373 |
||
så fik jeg tjekket det, og det har nu kørt 293 timer, så jeg har ringet til Sommer, og de kommer i næste uge og Calman calibrerer det
![]() ![]() Yamaha RX-V773 og den spiller godt med mit 7.1 setup, og min blueray,yousee boks,WD TV som er gemt i mit Element TV bord her virker den medfølgende SONOROUS IR REPEATER, bare super godt ![]() ![]() Redigeret af taj59 - 12-September-2012 kl. 20:59 |
|||
![]() |
|||
||
Rettelse sådan gør man for et VT30 tv
Tryk og hold V-on TV Tryk på 0 på fjernbetjeningen - tre gange - hvilket bringer op start / justering menu Tryk på den røde text tv knap på fjernbetjeningen Tryk på OK på fjernbetjeningen Naviger til nederste højre felt - modsat PTCT 00:00:00:00 Hold lydløs-knap, på fjernbetjeningen, indtil data kommer frem |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |