|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
mougai ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 166 |
![]() Sendt: 05-April-2008 kl. 13:41 |
JEG REGISTREREDE FOR TRE MÅNEDER SIDER EN SONY BLU-RAY AFSPILLER OG FIK AT VIDE AT JEG VILLE FÅ 2 BOX-SET GRATIS SPIDERMAN OG PIRATES OF THE CARABIAN FOR MIN ULEJLIGLIGHED EN MÅNED EFTER, MEN NU ER DE TIL STOR GLÆDE |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
Jeg ville have troet, at et nyt tastatur ville have tjent dig bedre, i det mindste en ny 'Caps Lock'-tast...
|
|
![]() |
|
mougai ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 166 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Hans tastatur er nok inficeret med et Sony rootkit fra en af BD filmene. ![]() Redigeret af JesperLund - 05-April-2008 kl. 14:26 |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
HeHe, TRO AT HAN PRØVER AT TALE MED STOR BOGSTAVER, for at lige
som at understrege hvor vred ham er over Sony, ikke ![]() ![]() ![]() Redigeret af Startrek - 05-April-2008 kl. 14:37 |
|
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
Derfor behøver du ikke at RÅBE herinde! |
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Selv tak "mougai"
![]() Ved ikke lig at folk falde over at der er bruget 'Caps Lock'-tast, med et formål ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Nej, virkelig? Tænk, det havde jeg aldrig gættet... |
|
![]() |
|
![]() |
HeHe, det er god at logien er ved at vende tilbag i denne tråd
![]() ![]() ![]() ![]() Men en månde er ikke lang tid, for gratis film, har hørt om over 3 månde for HD-DVD film ![]() |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() |
Ja for vred har man nemlig ret til at være, når man skal vente en måned længere end lovet, på noget der er gratis!?!?!? Hvad med taknemmelig i stedet for? Det ville jeg vælge. |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, han skal selfølig værre taknemmelig i stedet for, tænk hvis han slet
ikke har modtage film, plus så har han jo hafte nogle måden til at købe nogle Blu-ray film, for lige som at få lidt glæde af sin ny indkøbt Blu-ray spiller ![]() ![]() ![]() Redigeret af Startrek - 05-April-2008 kl. 14:52 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |