|
Tale på DR.dk tv i slow motion |
Besvar |
Forfatter | |
toullouse
Bruger Oprettet: 25-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 70 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 07-Juli-2014 kl. 08:01 |
Når jeg på min tablet med Android 4.2 benytter DR.dk´s live streaming, som standard kommer med 363 kbps på tabletten, er det ofte med tale som vel nærmest kan siges og være i "slow motion".
Sætter jeg så kbps op til 928, bliver talen ganske normal - næsten, for tale og billede er ikke i sync. Kan nogen give en forklaring på dette?? På fohånd tak Per |
|
Notfast
Guld medlem Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilken afspiller bruger du?
Har du prøvet en anden afspiller? Det kunne godt være en codec problem. hvilken tablet drejer det sig om? |
|
.....
|
|
toullouse
Bruger Oprettet: 25-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 70 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg prøvede i går at opdatere og det lykkedes faktisk efter mange forsøg, således at lyd og billede nu er i sync og alt fungerer. Det var firmwaren som jeg opdaterede. Det drejer sig om en Denver TAD-97072G og alt kører nu som det skal. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |