|
Taletidskort/Tlf.nr til backup-telefon! |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||||||||||||||||||||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Marts-2013 kl. 12:25 |
|||||||||||||||||||
Hejsa
Jeg er lidt blank på dette område, så håber på lidt hjælp fra nogle kloge hoveder :-) Jeg har anskaffet en "backup-telefon" (Nokia 6500 Classic) som skal bruges i specielle situationer - primært når jeg er ude at dyrke sport, men måske også hvis smartphone'n er død eller lignende. Telefonen vil ikke blive brugt meget, men nok til at jeg ikke gider at skifte et sim-kort frem og tilbage mellem min Nexus 4 og Nokia'en. Hvad skal jeg købe for at jeg kan have muligheden for at bruge Nokia'en i ny og næ - til meget billig penge? Der vil være flere uger (måske endda måneder) hvor telefonen slet ikke bruges, så abonnementer, minimumsforbrug osv skal gerne undgås. Der vil udelukkende være tale om korte samtaler og evt. nogle sms'er - intet andet. Håber I kan bidrage med lidt forslag :-) |
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||||||||||||||||
Du kunne også vælge et Basic abonnement til 9 kr/md hvor du så betaler efter forbrug.
|
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
|||||||||||||||||||
Findes der virkelig ikke billigere løsninger for en telefon som i praksis nok kun vil blive brugt en gang hver 2. måned... - det bliver dælme nogle dyre opkald...
|
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19839 |
|||||||||||||||||||
Taletidskort? Klaus |
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|||||||||||||||||||
Taletids"start"pakke koster jo typisk 150 kr, da der også er simkort i. Herefter koster taletidskort helt ned til 25 kr
|
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19839 |
|||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
sodaha ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 397 |
|||||||||||||||||||
CBB har et Minimumsforbrug
Såfremt man ikke har anvendt 29 kr. over en periode på 2 måneder, så vil CBB Mobil trække 8,50 kr. pr. måned fra taletidskontoen. |
||||||||||||||||||||
Panasonic: TX-P42X10Y, DMR-BCT820EG, DMR-EH57, DMR-EH68EC, DMR-E85H, SC-BT200 + SH-FX70, NV-GS50, DMC-LZ7, HX-DC1
Apple: iPod Touch 32gb, iPhone 6 128gb, iPad 2 WiFi 64gb&16gb, ATV 2, MAC Mini (2012) |
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
ThomasP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
|||||||||||||||||||
Lebara
|
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4861 |
|||||||||||||||||||
Hej Tipsen. Jeg mener at TDC har det du skal bruge. Jeg googlede og fandt MobilTid, men kan ikke huske om det er det det hedder: Men ellers vil jeg foreslå at du ringer til TDC og spørger. Hilsen Carsten. |
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
|||||||||||||||||||
Det virker ikke helt tosset det dér MobilTid fra TDC - man køber en startpakke for 100kr - som inkluderer et nyt tlf.nr. og taletid for 100kr - og så kan man tanke op på tdc.dk som man har lyst til - det virker ikke som om der er noget abonnement eller minimumsforbrug - ser lovende ud.
|
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
|||||||||||||||||||
Det ser ud til de tar' sig godt betalt med taletidskort
Redigeret af Kampus - 02-Marts-2013 kl. 21:04 |
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
|||||||||||||||||||
Minimumsforbruget er 100 kr pr år, da taletiden er begrænset til et år.
Der er også Click varianten til 99kr (pr år)
|
||||||||||||||||||||
mvh Infinity
|
||||||||||||||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |