|
taletidskort USA |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
pianomartin ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-August-2005 Status: Offline Point: 388 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-April-2022 kl. 08:09 |
|
Jeg skal på road trip på route 66 med datteren - d.v.s. vi skal være i staterne Missouri, Kansas, Oklahoma, Texas, New Mexico, Arizona og Calfifornien.
Jeg regner selv med at benytte mig af mit "3LikeHome", men datteren har Telmore... Hun kan tilkøbe 1GB data for 129 hos Telmore. Er der nogle, der har kendskab til taletidskort i USA? Hvis man nu for ca. samme pris kunne købe et US-simkort med mere data og et US-tlf-nummer, så har vi også muligheden for at ringe lokalt fra hendes telefon uden at blive ruineret. Skulle gerne kunne købes i lufthavne eller lignende! |
||
![]() |
||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg bruger T-mobile.
De har god dækning og har butikker mange steder. De har både prepaid til tale og data og ren data. Man kan recharge med dansk kreditkort, så køb rigeligt kredit. 😀
|
||
![]() |
||
hifibo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 395 |
|
vi var afsted i januar,
vi købte begge et 3 (og opsagde da vi kom hjem), et kort derovre kostede alt for meget (og var begrænset i datamængde) |
||
![]() |
||
pianomartin ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-August-2005 Status: Offline Point: 388 |
|
Mufti -> spændende, kan du sige mere om priserne ved T-mobile..
hifibo -> Så gætter jeg næsten på, at det vil være billigere bare at tilkøbe 1GB hos telmore...
|
||
![]() |
||
Hoth ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-August-2005 Status: Offline Point: 105 |
|
Hvis din datter har en nyere iPhone med eSim, så kig evt på denne app fra T-Mobile:
I app'en kan man købe et abonnement vist nok til 50 dollars, der giver ubegrænset data på T-mobiles netværk i 30 dage.
|
||
![]() |
||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
|
Når jeg rejser bruger jeg store mængder data. Mener unlimited talk an data i en måned koster ca 50 usd. Dertil skal du ligge lidt til simkort. Priserne varierer fra stat til stat.
|
||
![]() |
||
|
Vær for øvrigt opmærksom på at de bruge andre frekvenser i USA. For nyere iPhone er det ikke noget problem. Hvis din telefon ikke understøtter US frekvenser risikerer du at køre 2g noget af tiden.
T-mobile virker for øvrigt i Mexico.
|
||
![]() |
||
jjdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 649 |
|
Jeg har et erhvervsabonnement hos TDC. TDC tilbyder en ugepakke med 1 Gb roaming i USA til 399 kr. Vi skal være i USA i små 3 uger. Dermed 3 x 399 kr. og begrænset til 1 Gb pr. uge. Jeg tjekkede lige priserne hos 3.dk: - mulighed for eSim (jeg har en iPhone 13) - ingen oprettelsesgebyrer og bindinger - 25 Gb roaming pr. måned Pris pr. måned = 150 kr. Der er så noget, der siger mig, at hastigheden på roaming hos 3.dk er nedskaleret. Jeg har dog ikke kunnet finde noget konkret om det. T-Mobile virker også interessant - det er dyrere, men det kører på 5G-netværket. Det kan godt betale sig, at undersøge tingene. TDC er helt ude i hampen.
|
||
iPhone 13, OS 15.3
|
||
![]() |
||
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1036 |
|
Ifølge 3´s egen oplysninger roamer de via fem selskaber i USA: AT&T og T-Mobile (GPRS, 3G, og 4G) Cincinnati Bell, CommNet og NewCore (GPRS, 3G) |
||
![]() |
||
jjdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 649 |
|
Ahh - tak for info. Min egen konklusion er dermed, at kan jeg nøjes med lavere båndbredde, så er 3's løsning super billig, mens T-Mobile's løsning med 5G dækning, er den bedste, hvis højere båndbredde ønskes. Jeg kan fint nøjes med lavere båndbredde.
|
||
iPhone 13, OS 15.3
|
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8665 |
|
TDC Erhverv har dataroaming i USA i visse abonnementstyper. |
||
![]() |
||
|
Jeps, men vi har kun Europa. Så der er en pæn merpris, hvis USA skal tilkøbes
![]() |
||
iPhone 13, OS 15.3
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |