|
taletidskort USA |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
pianomartin ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-August-2005 Status: Offline Point: 388 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak for alle inputs.
Vi tager ikke til USA for at bruge "masser af hurtig data", men bare lige for at google et hotel og sende et billede hjem i ny og næ.. Så jeg tror bare, at hun køber 1 GB hos telmore for 129 kr. Det er vist den nemme og rigtige løsning til vores brug :) |
|
![]() |
|
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1036 |
Og så kan I jo supplere med gratis WiFi (VPN anbefales), hvis jeres vej falder forbi en McDonalds, Starbucks, Whole Foods, Barnes & Noble, Apple-forretninger, mange offentlige bygninger/parker (mest i storbyer) etc. Brug evt app'en WiFi Map til at finde nærmeste hotspot.
|
|
![]() |
|
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1422 |
Er der tale om en nyere telefon, så kunne et E-sim måske være en mulighed?
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
Vi har lige været i Canada og skiftede til CBB World. 169 kr for en måned med 15Gb. Virkede fint
|
|
![]() |
|
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 909 |
Brug ALTID en VPN på offentlige netværk, så Man-in-the-Middle angreb undgås. Jeg bruger selv ProtonVPN, men der er masser af andre VPN-udbydere til fornuftige priser. Så kan der også lukkes af for diverse reklamer, malware og trackers. Jeg er sikker på, at det også er det, som du mener longjohn2 - bare skrevet som en pæn opfordring ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |