recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - taletidskort USA
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

taletidskort USA

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
pianomartin Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 13-August-2005
Status: Offline
Point: 385
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pianomartin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2022 kl. 17:08
Tak for alle inputs.
Vi tager ikke til USA for at bruge "masser af hurtig data", men bare lige for at google et hotel og sende et billede hjem i ny og næ.. Så jeg tror bare, at hun køber 1 GB hos telmore for 129 kr. Det er vist den nemme og rigtige løsning til vores brug :)

Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 991
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2022 kl. 17:49
Oprindeligt skrevet af pianomartin pianomartin skrev:

Tak for alle inputs.
Vi tager ikke til USA for at bruge "masser af hurtig data", men bare lige for at google et hotel og sende et billede hjem i ny og næ.. Så jeg tror bare, at hun køber 1 GB hos telmore for 129 kr. Det er vist den nemme og rigtige løsning til vores brug :)


Og så kan I jo supplere med gratis WiFi (VPN anbefales), hvis jeres vej falder forbi en McDonalds, Starbucks, Whole Foods, Barnes & Noble, Apple-forretninger, mange offentlige bygninger/parker (mest i storbyer) etc. Brug evt app'en WiFi Map til at finde nærmeste hotspot.
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2022 kl. 22:32
Er der tale om en nyere telefon, så kunne et E-sim måske være en mulighed?

Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1596
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2022 kl. 06:17
Vi har lige været i Canada og skiftede til CBB World. 169 kr for en måned med 15Gb. Virkede fint
Til top
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Status: Offline
Point: 901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Splinten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2022 kl. 14:37
Oprindeligt skrevet af longjohn2 longjohn2 skrev:

.... gratis WiFi (VPN anbefales) ...

Brug ALTID en VPN på offentlige netværk, så Man-in-the-Middle angreb undgås. 

Jeg bruger selv ProtonVPN, men der er masser af andre VPN-udbydere til fornuftige priser. Så kan der også lukkes af for diverse reklamer, malware og trackers.

Jeg er sikker på, at det også er det, som du mener longjohn2 - bare skrevet som en pæn opfordring Smile
 
Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu