|
Tangent Fjord |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jimjim86 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-August-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 126 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-December-2011 kl. 17:40 |
Hej
Jeg har netop fået Tangent Fjord Dock (http://www.tangent-audio.com/en/model/232_Fjord-Dock-speaker.html) Jeg har ingen manual til den og den manual jeg kan finde på internettet siger intet om hvordan man hænger skidtet op på vægen. Jeg har set lidt på den og kan simpelthen ikke gennemskue hvordan skidtet bliver hængt op på vægen?? Er der nogle der kan hjælpe, eller finde en vejledning til dette, for jeg har intet kunnet finde Venlig hilsen Jimmy
|
|
![]() |
|
sodaha ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 397 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I følge den side du linker, skulle der medfølge en WALL BRACKET til væg montering
|
|
Panasonic: TX-P42X10Y, DMR-BCT820EG, DMR-EH57, DMR-EH68EC, DMR-E85H, SC-BT200 + SH-FX70, NV-GS50, DMC-LZ7, HX-DC1
Apple: iPod Touch 32gb, iPhone 6 128gb, iPad 2 WiFi 64gb&16gb, ATV 2, MAC Mini (2012) |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Ja, der står også at der indeholdes manual.
Unit packaging
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
jimjim86 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-August-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 126 |
Jeps den er jeg med på, men ingen af delene er med ^^ det en ven som har fået den i firmagave som så har givet den vidre.
Den manual jeg kan finde på nettet siger intet om hvordan man hænger den op, der følger nogle ting med, men ligner ikke ligefrem noget der kan bruges til at hænge den op med^^ |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |