|
Tape Connection, retur af afprøvede højttalere? |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4697 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Læs nu hvad der står! Inden 14 dg meddeles returnering, som skal ske inden for DE NÆSTE 14 dg.
|
|||
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tag dog en snak med butikken, det kan jo være, at der er demomodeller til afprøvning. Jeg har hos anden forhandler lånt udstyr, uden nogen form for betaling, hverken fragt eller depositum.
|
|||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|||
bbond
Super bruger Oprettet: 19-Januar-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 408 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
HiFi er en dyr hobby.. og hvis man ikke vil gå ned på gear!?
Helt ærligt...tag nu ejerglæden med og invester i det det du vil have, her og nu, og betal hvad det koster ! Opgradering er, alligevel, en del af "rejsen" så hvorfor spilde tiden med tvivlsomme mellem-lytninger ? - gør det ordentligt, køb, og nyd ejerglæden undervejs på "rejsen" Bond |
|||
Simon R.
Guld medlem Oprettet: 04-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 824 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
NVM
Redigeret af Simon R. - 01-November-2020 kl. 17:25 |
|||
Supergris
Guld medlem Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Problemet er vel ikke, at der ikke vil betales for udstyret, og der er vel ikke tale om "mellemlytninger", når der er en reel chance for, man vil beholde udstyret, blot vil man gerne have et ordentligt indtryk, at vurdere det på, som besværliggøres af manglen på fysiske butikker og demorum...
|
|||
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV. |
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvis man er i tvivl, kontakter man butikken.
Er de ikke med på den, så handler man et andet sted. Klaus
|
|||
Supergris
Guld medlem Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det burde vel ikke være nødvendigt, da købeloven er ret klar på området, og som jeg skrev tidligere, er der ingen specielle regler, der gælder for højttalere. Jeg har handlet masser af gange i Tape-Connection, og der har aldrig været problemer. De er udmærket klar over, at mange benytter sig af returretten, men uden den, ville de nok ikke sælge så meget. Da man skal betale for varen, inden man får den tilsendt, kan man som regel forvente, der er tale om en seriøs potentiel køber, da de fleste ikke blot gør det for sjov, men det skader selvfølgelig aldrig at spørge, men hvorfor der er tvivl i denne sag, forstår jeg ikke?
|
|||
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV. |
|||
Simon R.
Funktioner
Tak(0)
|
||
Præcis. Kan i øvrigt som et lille kuriosum fortælle, at der i Hifiklubben på Åboulevarden i København er byttet om på højre og venstre kanal i deres lytterum. Og ja, det gælder alt, man sætter til deres krydsfelt-setup. Meget flot.... :)
Redigeret af Simon R. - 02-November-2020 kl. 06:18 |
|||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2205 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvor der er mennesker, sker der fejl..... Har nogen gjort dem opmærksom på fejlen? Højre/venstre-ombytningen... Hvis ikke, så er det jo OGSÅ en fejl!!
|
|||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|||
Simon R.
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja, jeg gjorde dem opmærksom på det. Men alligevel vildt synes jeg. Det har sikkert været sådan længe. Det lød ikke som om, det var noget man bare lige lavede om på. Endnu en grund til at man er nødt til at lytte hjemme lol.
|
|||
Nickamburi
Bruger Oprettet: 19-Juni-2016 Status: Offline Point: 64 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Kan ikke umiddelbart se at det at der er byttet om på højre/venstre skulle afholde en fra at kunne lytte forskel på højttalere.
|
|||
Simon R.
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det gør faktisk en stor forskel for bl.a. klassisk musik/filmmusik, som er det jeg lytter meget på. Her er instrumenternes placering helt forkert, og det giver bare et forvirret lytteindtryk, når der er byttet om på højre og venstre. Men derfor kan man selvfølgelig stadig godt vurdere opløsning etc.
Redigeret af Simon R. - 02-November-2020 kl. 10:41 |
|||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |