|
Tape Connection, retur af afprøvede højttalere? |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
mskp
Redaktionen recordere.dk teamet Oprettet: 26-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har afprøvet højttalere fra Tapeconnection før jeg købte. Jeg afhentede og afleverede selv da jeg bor i nærheden, så det gjorde det jo enklere. Jeg betalte halvdelen af prisen for højttaleren som depositum og afleverede efter nogle dage i original emballage med manualer etc. Det var der ingen problemer i.
|
|
Morten
__________________ LG OLED77CX Denon AVC-X8500H Monitor Audio Silver 500/300/C350 SVS SB-4000 Panasonic DP-UB9000 Nvidia Shield TV (2019) Sony UBP-X700 Apple TV 4K |
|
AndreasP
Bruger Oprettet: 16-Juli-2013 Status: Offline Point: 110 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg handlet en del ved Tape Connection og har også prøvet at skulle returnere et sæt højtalere og en stander. Det var der ingen problemer i.
Det var også et sæt Monitor Audio. Så bare af nysgerrighed - hvilket sæt vil du gerne prøve?
|
|
itjf
Bruger Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 152 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan varer der har været ude sælges som nye igen? Eller overgår de til demo varer?
Redigeret af itjf - 03-November-2020 kl. 19:48 |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
De må gerne sælges som nye igen. Klaus
|
|
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det afhænger af hvilken stand de er returneret i (her tænkes også på indpakning, eventuelle plomberinger m.v.) |
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |