recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - tarvelig billedkvalitet ved deling
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

tarvelig billedkvalitet ved deling

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
blumenburg Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-April-2012
Sted: mesinge/fyn
Status: Offline
Point: 383
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér blumenburg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: tarvelig billedkvalitet ved deling
    Sendt: 18-December-2015 kl. 20:26
Hey..

håber nogen har en løsning på vores problem.
jeg har en op2 og konen har en opx.
vi oplever begge at når vi sender billeder og screenshots så er det i ekstremt sølle opløsning.
når vi modtager fra andre så fejler kvaliteten ingen tingConfused
setup: Sony xf9005 65"
canal digital sat
Marantz SR7009
fronter: xtz 99,26 mk2
center : B&W xtc
bag ht : B&W xt2
sub    : xtz 10.17 edge

Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2015 kl. 06:27
Hvordan deler i?
Til top
blumenburg Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-April-2012
Sted: mesinge/fyn
Point: 383
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér blumenburg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2015 kl. 11:32
Når jeg skriver deler så mener jeg mms via Google messenger.
Jeg fik det løst delvist igår ved at hente en anden sms app(textra) hvor man kan sætte str på mms filer op i settings. Vil egentlig helst fortsætte med messenger men kan simpelthen ikke finde nogen steder hvor mms str kan indstilles
setup: Sony xf9005 65"
canal digital sat
Marantz SR7009
fronter: xtz 99,26 mk2
center : B&W xtc
bag ht : B&W xt2
sub    : xtz 10.17 edge

Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2015 kl. 17:43
Overvej at maile billeder i stedet. Så kan i modtage ukomprimerede billeder. Eller bruge bt og lignende.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu