|
tarvelig billedkvalitet ved deling |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
blumenburg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-April-2012 Sted: mesinge/fyn Status: Offline Point: 383 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-December-2015 kl. 20:26 |
Hey..
håber nogen har en løsning på vores problem. jeg har en op2 og konen har en opx. vi oplever begge at når vi sender billeder og screenshots så er det i ekstremt sølle opløsning. når vi modtager fra andre så fejler kvaliteten ingen ting
![]() |
|
setup: Sony xf9005 65"
canal digital sat Marantz SR7009 fronter: xtz 99,26 mk2 center : B&W xtc bag ht : B&W xt2 sub : xtz 10.17 edge |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvordan deler i?
|
|
![]() |
|
blumenburg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-April-2012 Sted: mesinge/fyn Status: Offline Point: 383 |
Når jeg skriver deler så mener jeg mms via Google messenger.
Jeg fik det løst delvist igår ved at hente en anden sms app(textra) hvor man kan sætte str på mms filer op i settings. Vil egentlig helst fortsætte med messenger men kan simpelthen ikke finde nogen steder hvor mms str kan indstilles ![]() |
|
setup: Sony xf9005 65"
canal digital sat Marantz SR7009 fronter: xtz 99,26 mk2 center : B&W xtc bag ht : B&W xt2 sub : xtz 10.17 edge |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Overvej at maile billeder i stedet. Så kan i modtage ukomprimerede billeder. Eller bruge bt og lignende.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |