|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Up2NoGood ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 20-November-2007 Status: Offline Point: 46 |
![]() |
Synes også det lyder lidt strange med det AMD og IR, kan forstå hvis Windows ikke kan finde det, eller noget...
Har fået mit Logitech diNovo Edge, og synes det ser godt ud. Men rigtigt, det er ikke et af de mindste. Ville være nice med et der var noget mindre, henad noget notebook agtigt... Et lille sidespring - nogen der kender en leverandør med et Silverstone LC 11-S på lager? ![]() |
|
![]() |
|
dr_schlemer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1028 |
![]() |
IR-modtager hos MM-vision til 149,- Kender ikke de eksakte mål. |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Det er næppe AMD der ikke kan finde IR-øjet. AMD er en processor, IR-øjet styres med software, forøvrigt standard USB software. Det eneste "sofa-venlige" keyboard jeg ellers kender, det er Microsoft MCE tastatur. Men det skal også bruge et IR-øje. Så hvis ikke softwaren virker med det ene, så virker det heller ikke med det andet, (igen, det er standard USB). Jeg kender ingen "sofa-venlige" tatsaturer med 2.4ghz eller blutooth, når ikke du vil gå efter dem som allerede er nævnt.
|
|
![]() |
|
dr_schlemer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1028 |
![]() |
@Kandersen: Skal vi ikke gætte på, at der er et driverproblem mht. 690G-chipsettet og det nævnte tastatur under vista... det lyder plausibelt i mine ører...
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Sandsynligvis.
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
![]() |
Livet er for kort til Vista Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Rulle ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 280 |
![]() |
Hej Kurt. Lige sådan noget der jeg leder efter. Gider heller ikke have de store keyboards liggende og flyde på sofabordet. Ved du om den vil virke på Vista med Gigabyte bundkort med P35 chipset? Og virker den også aom alm. tastatur og ikke kun i MCE som fx. microsofts tastatur gør? Er der også en muse funktion i den? |
|
/Martin
|
|
![]() |
|
Kurt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 222 |
![]() |
> Rulle Nej det bundkort kender jeg ikke, men er det til Intel chips ville jeg tro det virker uden problemer - spørg Zitech! Jeg prøvede tastaturet på min Intel/XP maskine og ja det virker fint til almindeling windows brug også /Kurt |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |