|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
SSvenSSon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 388 |
![]() Sendt: 08-Oktober-2008 kl. 10:58 |
Hvilket langtrækkende (ca. 3 meter) tastatur og mus findes der til mit HTPC setup? Det logitech tastatur og mus jeg har købt, rækker kun ca. ½ meter :-( - (det er lidt irriterende at ligge nede på gulvet og betjene sin PC). Det er jo især vigtigt at musen reagerer rimelig kvikt, så man ikke føler sig som en nervøs parkinson patient, når man prøver at klikke på noget :-) |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10596 |
![]() |
Jeg bruger et Zitech minitastatur (infrarød). Det rækker langt mere end de tre meter uden problemer. Havde dog problemer med at få Windows XP til at genkende det med mit nye bundkort. Jeg satte en gammel hub imellem og så var det problem løst. M.h.t. til mus prøvede jeg først en rimelig dyr Logitech, den kunne slet ikke række langt nok. Nu har jeg en billig Lumatron (RF), som let klarer de tre meter når der er masser af strøm på batterierne. Efterhånden som batterierne aflades kniber det mere og mere med afstanden. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
Hvis du skal bruge det til spil og lign, ved jeg ikke lige hvad der virker bedst. men til almindelig brug i mediecenteret, synes jeg er logitech dinovo mini, med indbygget touch pad er helt suverænt.. |
|
![]() |
|
deepmagic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 483 |
![]() |
Hvad med sådan et: http://www.logitech.com/index.cfm/keyboards/keyboard/devices /192&cl=dk,da |
|
Samsung LE40M86BD
Samsung SMT-H3106 Pioneer VSX-LX51 Pioneer S-V50 7.1 Højttalersystem PS3 40gb Qnap TS-209 Pro II (2x 750GB) Logitech Harmony 895 |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10596 |
![]() |
Efter min mening alt for stort til et mediacenter. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
deepmagic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 483 |
![]() |
#Flemming Men der er ingen problemer med at skulle peje direkte mod en modtager.. Og musen er kanon. |
|
![]() |
|
Ersgaard ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 143 |
![]() |
Hey. Vil også klart anbefale Logitech deNovo mini, hvis det blot er til dagligdagsbrug. Rækkeviden på mit er ca. 6-7 meter uden problemer. Også gennem vægge Det er dog lidt lille, hvis du har behov for større skriveopgaver :-) /Ersgaard |
|
/Ersgaard
|
|
![]() |
|
SSvenSSon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 388 |
![]() |
Musen?!? er det den indbyggede pad eller følger der også en rigtig mus med? |
|
![]() |
|
![]() |
Den er indbygget sidder helt til højre
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9446 |
![]() |
Det absolut fedste tastatur må være dette.
Det er ultra let, virker som god kvalitet (Alu). Koster kun 500-600 kr. Det er lille, men tasterne sidder stadig i full size. Desuden er det rigtigt godt at skrive på. De specielle taster, lyd op, lyd ned, skub disk ud, osv virker fint i Vista. Det benytter BT, så vil tro at rækkevidden er god, har dog ikke afprøvet hvor mange meter det rækker. ![]() ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Der mangler lige mærke og model. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9446 |
![]() |
Her er en link
Kan selvfølgeligt være et problem hvis i ofte har brug for Ctrl-Alt-Delete ![]() Jeg købte først det logitech i omtaler, men fik det solgt ligeså hurtigt. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |