recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - tastatur og mus til ps3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

tastatur og mus til ps3

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: tastatur og mus til ps3
    Sendt: 14-Februar-2012 kl. 20:54
Er det muligt, og vel at mærke brugbart til at spille eksempelvis Black Ops. Og når jeg mener brugbart, så er det ikke sådan hips som haps. Det er enten brugbart som i, at der f.eks ikke er forskel på at spille fps på en PC og så på en PS3, dvs. ingen latens eller anden form for hakken!.

Er træt af at knægten nakker mig i Black Ops, bare fordi hans gamle fars fingre ikke egner sig til de rådne controlere, fordi han er inkarneret PC fps gamer på tastatur og mus LOL

Til top
JayQ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Marts-2012
Point: 237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayQ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2013 kl. 21:51
Prøv og søg efter Splitfish Frag FX. Jeg har lige købt mig en ps3 for at komme i gang med noget online fps aktion. Og jeg overvejer meget at prøve en controller som den. :)
Har desværre ikke prøvet den , men er sikker på at den er bedre end normale controllere ..
Til top
JayQ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayQ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2013 kl. 18:00
Nu har jeg købt mig en Cronus Adaptor .. Og med den sat til en PC, så kan man bruge tastatur og mus .. Det fungere super fedt ! 
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 13:06
Jeg formoder ikke du har behov for den adaptor til en PC, medmindre du vil bruge en PS3/Xbox controlere på PCén? LOL
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Point: 3701
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2013 kl. 10:45
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Jeg formoder ikke du har behov for den adaptor til en PC, medmindre du vil bruge en PS3/Xbox controlere på PCén? LOL

Som jeg læser på deres hjemmeside, så mapper man controller/mus+tastatur via PC'en, så adaptoren skal sidde i en pc, og i konsollen.
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2013 kl. 11:02
Så læser du det noget anderledes end mig.

Jeg læser det er en adaptor der virker i PS3, Xbox eller PC. Så man kan bruge whatever controlere/statatur/mus på lige præcis den platform man man ønsker.
Eksempelvis - PC mus/tastatur på PS3/Xbox via adaptoren
PS3/Xbox controlere på PC
PS3 controlere på Xbox og omvendt. 

Det er en adaptor der kan det hele. Eller sådan læser jeg det.
Så det er ikke en adaptor man behøver, for at have tastatur og mus på sin PC. Det virker fint uden adaptoren. Ligesom PS3 controleren også virker fint på en PS3 uden adaptoren.
Til top
JayQ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayQ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2013 kl. 18:48
Det er en adaptor, som gør ALT muligt . Jeg bruger den selv til 2 ting.

1: Bruge Xbox 360 controller på min ps3 (kræver en xbox 360 wireless usb dims)

2: Bruge mus og tastatur til FPS, på min ps.. (kræver at ens pc er sat til adaptoren.. Jeg bruger en bærbar, med sekundær tastatur og mus ) :)
Til top
JayQ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayQ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2013 kl. 18:49
Og undskyld jeg skrev det lidt forvirrende .. Det stod som du siger Kandersen, som om jeg skulle bruge den for at bruge tastatur og mus til min pc :P
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2013 kl. 11:56
JayQ - Vil det sige, at den der adaptor skal være tilsluttet en PC, før man kan bruge tastatur og mus til PS3éren? Det virker da totalt ulogisk. Hvorfor ikke bare adaptoren direkte i PS3éren, og så tastatur og mus direkte til adaptoren?

Til top
JayQ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayQ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2013 kl. 16:21
Fordi der skal bruges et program fra computeren til at "fortællte" adaptoren hvilke knapper man trykker på.. Så laver man selv sin opsætning i programmet .. f. eks. space som kryds , for at hoppe .. Og r2 som venstre musseknap for at skyde..
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu