recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tastatur til samsung TV eller app
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tastatur til samsung TV eller app

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
DKsDEVIL Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-Maj-2012
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DKsDEVIL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tastatur til samsung TV eller app
    Sendt: 25-Maj-2012 kl. 12:39
ej jeg har et Samsung 46" LED TV UE46D6507
hvor der jo ikke følger sådan en tablet med.

Kan man på en eller anden måde få et tastatur til sådan en eller kan man bruge en billig tablet i stil med denne http://www.proshop.dk/iPad-og-tablet/Kendo-M7-7-Tablet-2252921.html
eller findes der andet for at bruge den der fjernbetjening der følger med er nærmest umuligt.
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Maj-2007
Point: 1066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2012 kl. 13:07
Har du iPhone/smartphone?

For jeg kan bruge min iPhone som tastatur til mit Panasonic tv. Det kræver tvet er sat til dit netværk, men er det ikke det, kan jeg ikke se hvad du skal bruge tastatur til :)
Til top
DKsDEVIL Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-Maj-2012
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DKsDEVIL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2012 kl. 13:23
Tvet er sat til min hjemmenetværk med dlan.
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Maj-2007
Point: 1066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2012 kl. 16:13
Så hent en app du kan fjernbetjene med...
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu