|
Tastatur til tv |
Besvar |
Forfatter | |
Kasper-s
Ny bruger Oprettet: 01-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 22-Maj-2018 kl. 19:54 |
jeg undrer mig gevaldigt over hvor langt bagud producenterne er mht til indtastning via fjernbetjening. Det gælder lige fra søgninger på eksempelvis Netflix til simpelt indtastning af en adgangskode el lign. Det er hå løs gammeldags at sidde med piletasterne på et virtuelt tastatur og virkelig tålmodighedskrævende !! Er det så svært for Google og andre, at muliggøre dette via tal tastaturet? De fleste af os kan da huske telefonerne med trykknapper. Ja helt tilbage fra drejeskivernes tid var der bogstaver ud for tallene. Hvad de så blev brugt til i den forbindelse aner jeg ikke.
Jeg selv var da rimelig skrap i sin tid til "blindskrift" i de gode gamle sms dage før smartphones blev til. Det ville tage sekunder for de fleste at indtaste et helt eller flere ord på denne måde via fjernbetjeningen. Flere af mine fjernbetjeninger har da også både bogstaver og tal.. Hvorfor bliver dette ikke udnyttet ? |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |