|
Tastaturtoner ved MitID. |
Besvar | Side <1234 5> |
Forfatter | ||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7090 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja koder er lidt "gammeldags" og usikkert.
|
||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8584 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Koden til dit MitID er der uanset om du bruger biometri eller ej, så den er hverken mere eller mindre usikker.
Biometri gør bare, at du slipper for at skulle taste koden. |
||
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2346 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kan man bruge fingeraftryk eller ansigtsgenkendelse til MitID hvis man ikke har slået det til som kode for at låse telefonen op? Jeg ville gerne slippe for koden, men er ikke i stand til at slå det til, da jeg ikke har kode af nogen art på min telefon. Hvad har jeg overset?
|
||
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7885 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Interessant nok spørgsmål. Ikke fordi jeg tror at jeg vil bruge ansigts id, men jeg har heller ikke kode på min telefon.
|
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19476 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er dejligt uden kode, for taber du din telefon, eller nogen stjæler den, kan enhver bruge den….
Klaus
|
||
kaizer
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, men det er jo mit valg. Jeg har aldrig haft kode på en telefon og har aldrig tabt min telefon eller fået den stjålet. Jeg tror ikke jeg kender nogen der har været ude for det. |
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4715 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jamen for søren da, man tænker slet ikke over det når ansigts ID arbejder på en iPhone. Dumt at ha fri adgang til hele dit liv der ligger på en tlf.
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2219 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har du heller aldrig fundet en mobil på gaden? Det har jeg - op til flere gange - kun én af dem, var der kode på. De er alle - (pånær én, som ikke havde noget batteri) kommet tilbage til retmæssige ejere - mobilossen uden batteri, var ejer ikke interesseret i at få igen... Vi snakkede da sammen en gang, men han kom aldrig efter den. Med et lånt batteri, fik jeg lidt numre ud af den, og prøvede at ringe fra den.
|
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
kaizer
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej, aldrig.
|
||
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7885 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg må sige at jeg har den samme oplevelse som kaizer. Har én gang for mange år siden glemt min bærbare computer i en langturs bus, men fik den heldigvis tilbage (har heller aldrig haft kode på min computer). Mobiltelefon har jeg aldrig tabt eller mistet og har heller aldrig set nogen, der var tabt el.lign. Tror måske det handler om at passe almindeligt godt på sine ting. Selvfølgeligt kan man aldrig sige aldrig - men jeg fik min første mobil hhv. computer i midt 90'erne / lidt over midt 90'erne, så det er da en pænt god statistik.
|
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2219 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det var nu nemt at få dem afleveret, da der var diverse betalingskort i etuiet... Så var det bare at smide skidtet ind til det pengeinstitut, som havde udstedt kortet! Den ene af telefonerne, der ringede ejeren til den - jeg tog den - du ved godt hvad jeg mener! Og der blev aftalt tid og sted. Så var dén skid slået!!
|
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5275 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Men ejer havde spærret nummeret/SIM kort, så kunne ikke ringe fra den.
Men telefonbog i den have MOR indkodet - så hende ringede jeg til, og fik hende til at kontakte sønnen. |
||
Mvh. JørgenT
|
||
Besvar | Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |