|
tavs Integra dtr 50.2 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nybym ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 720 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Juli-2013 kl. 09:20 |
Jeg har en tavs integra dtr 50.2 receiver.
Det er som om den ikke registerer der er sat højtallere til receiveren: Det er ligemeget hvilket input jeg vælger, så er den stadig tavs. Jeg har forsøgt at nulstille receiveren uden held. På de to efterfølgende billeder er nogle af menupunkterne i receiver-setuppen nedtonet og kan ikke vælges. Det var de heller ikke før problemer her opstod. Er der nogen der har et bud på hvad der der kan gøres ved problemet? Redigeret af nybym - 01-Juli-2013 kl. 09:22 |
|
Panasonic 42PX80
Panasonic DMP-BD100 Samsung SMT-H3126 Integra DTR-50.2 |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det lyder som samme fejl som ved min DTR 80.2 - fejl i HDMI- Board. Kontakt din forhandler
|
|
![]() |
|
nybym ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 720 |
Det frygtede jeg at høre... Det koster sikkert en brækket arm at få skiftet..
|
|
Panasonic 42PX80
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Næh det er ikke sikkert, hvor har du købt receiveren?
|
|
![]() |
|
CSN-teknik.. så der bliver nok næppe de sstore problemer...
|
|
Panasonic 42PX80
|
![]() |
|
Få du en snak med Christian
![]() |
|
![]() |
|
Receiveren er sendt til Christian.. og derefter skal den videre til rep.. Dejlig Service
|
|
Panasonic 42PX80
|
![]() |
|
Godt så
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |