recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TCL 85 tommer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TCL 85 tommer

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
JSP Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 19-Juni-2018
Status: Offline
Point: 39
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JSP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: TCL 85 tommer
    Sendt: 25-December-2022 kl. 19:11
For ca. 7-8 år siden, købte jeg et 55 tommer TCL tv til mine forældre og var imponeret over billede og det virker stadig. 

Nu ser jeg så dette kæmpe tv til en god pris og vil høre hvad I tænker? Jeg har pt et Samsung 65 tommer af deres prisvenlige modeller og er mere end tilfreds. 

Har TCL rykket sig yderligere og vil I sige det er et godt køb? 

Skal bruges til at se TV, Blu-Ray/dvd og at spille PlayStation 5.

God Jul🎄
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9325
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2022 kl. 22:02
Ja det et super tv til prisen.

Måske du burde skrive hvilke model du har i tankerne.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10303
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2022 kl. 22:58
Oprindeligt skrevet af JSP JSP skrev:

vil I sige det er et godt køb? 



Det er altså ikke nemt at vide når man ikke kender prisenOuch

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6973
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2022 kl. 06:16
Du får mange tommer til den pris du vil give. 
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1028
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2022 kl. 06:56
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af JSP JSP skrev:

vil I sige det er et godt køb? 



Det er altså ikke nemt at vide når man ikke kender prisenOuch

Flemming
Jeg lavede lige en hurtig Google tur og der fandt jeg et TCL 85" til ca 15.000,- og et 98" til lige under 25.000,- Det er godt nok nogle gode priser, men om det er kvalitet, det ved jeg ikke...

Frank 
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4434
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2022 kl. 07:37
Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:

Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af JSP JSP skrev:

vil I sige det er et godt køb? 



Det er altså ikke nemt at vide når man ikke kender prisenOuch

Flemming
Jeg lavede lige en hurtig Google tur og der fandt jeg et TCL 85" til ca 15.000,- og et 98" til lige under 25.000,- Det er godt nok nogle gode priser, men om det er kvalitet, det ved jeg ikke...

Frank 

15.000 kroner er normalprisen for 85" TCL C735, men 98" tommeren til 25.000 er et godt tilbud. Det er første gang, at vi har set en knap 100" TV-skærm til det prisniveau. Jeg så TV'et kort på IFA-messen og det så umiddelbart fornuftigt ud, men man skal dog være opmærksom på, at det er LCD-panel og teknik i mellemklassen. Samsung har et 98" TV med bedre zonestyring, men det er til en helt anden pris.

TCL leverer i dag størstedelen af LCD-panelerne i Samsung TV, idet Samsung har stoppet produktionen af LCD-paneler.

PS: Jeg har samlet de gode tilbud på TV-skærme fra januarudsalget her: https://www.flatpanels.dk/januarudsalg2023.php
Til top
JSP Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 19-Juni-2018
Status: Offline
Point: 39
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JSP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2022 kl. 09:47
Ja, kan godt se det ikke er nemt, når jeg ikke skriver modellen eller prisen, men det er netop det TV Rasmus refererer til. 
Mener det Samsung (der er deres prisvenlige model i 65 tommer) jeg har er et LED TV. Gør det noget at dette TCL er et LCD? 

Jeg kan heller ikke finde ud af om det er bedre at vente og se om nogen af de andre følger trop og sænker deres til de der 10-12.000 måske. 

For ikke så mange år siden, kostede 65 tommer en krig og de kan jo fås helt ned til 5000 i dag. 

Er virkelig i tvivl her. 
Til top
JSP Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 19-Juni-2018
Status: Offline
Point: 39
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JSP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2022 kl. 09:50
Eller vent, er det Samsung jeg har nu mon et LCD eller et LED? Kan det ses via en menu eller lignende? Kan ikke komme om og se modelnummeret nemlig. 
Til top
Jofal Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 11-December-2016
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jofal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2022 kl. 10:10
Jeg har været forbi Elgiganten i Glostrup for at se deres 98" TCL C735 "måtte opleve så stort et tv :)". Umidelbart er billedet fint. Er altid svært at bedømme i et så oplyst showroom. Men imponerende er et så stort billede altså. 

Ville dog kigge på deres C835 eller C935 serier. De kunne virkelig lave nogle flotte billeder, med mange flere dimings zoner og så er de Mini Led. Har de også udstillet i Glostrup, hvis du bor i nærheden.

Der er altid tilbud på de fjernsyn.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2022 kl. 10:28
Oprindeligt skrevet af JSP JSP skrev:

Eller vent, er det Samsung jeg har nu mon et LCD eller et LED?

Det er nok begge dele….


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
JSP Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 19-Juni-2018
Status: Offline
Point: 39
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JSP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2022 kl. 10:47
Hej Klaus, 

Men er det der TCL så også både LCD og LED ligesom Samsung?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2022 kl. 11:13
Ganske givet.

Men, er du glad for Samsung, kan du også købe billige store tv fra dem

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu