recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TDC  Bredbånd - Kampagnetilbud
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTDC Bredbånd - Kampagnetilbud

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Perfektionist Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 325
Direkte link til dette indlæg Emne: TDC Bredbånd - Kampagnetilbud
    Sendt: 19-Maj-2006 kl. 19:19

TDC kører p.t. et kampagnetilbud, en pakke der til nedsat pris indeholder bl.a. 20 tv-kanaler, digital modtager, mv. Pakken beskrives på www.tdc.dk/kabeltv.

Jeg har ikke kunnet se præcis hvilken "digital modtager", der indgår i pakken. Har nogen erfaringer med denne løsning? Eller kan nogen evt. henvise til links, hvor emnet har været diskuteret i dette forum?

Jeg vil helst undgå ubehagelige overraskelser hen ad vejen. Derfor på forhånd tak for erhver form for erfaring, henvisning, mv.!

Perfektionist

Sony RDR-HXD 870, Sony RDR-HX910, Panasonic DMR-EH65
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2006 kl. 19:26
Oprindeligt skrevet af Perfektionist Perfektionist skrev:

TDC kører p.t. et kampagnetilbud, en pakke der til nedsat pris indeholder bl.a. 20 tv-kanaler, digital modtager, mv. Pakken beskrives på www.tdc.dk/kabeltv.

Jeg har ikke kunnet se præcis hvilken "digital modtager", der indgår i pakken. Har nogen erfaringer med denne løsning? Eller kan nogen evt. henvise til links, hvor emnet har været diskuteret i dette forum?

Dit link er dødt. Hvis du tænker på TDC TV (som er IPTV via ADSL forbindelsen), bruges denne digitale dekoder, Sagem 61
http://download.tdconline.dk/pub/tdconline/kundeservice/Brug ermanualdigitalmodtager.pdf
Designmæssigt minder den meget om Sagem 60 (aka Selector).

Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2006 kl. 19:32

Undskyld, forkert link, her er det rigtige: www.tcd.dk/digitaltv.

Jesper, super, tak, så dekoderen præciseret. Jeg synes blot, at jeg hørt mange dårlige erfaringer om Sagem 61 her i recorder forum.

Perfektionist

Til top
Enfen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Januar-2005
Point: 222
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2006 kl. 19:38

Det går ikke så godt med at linke hva?

Linket: http://www.tdc.dk/digitaltv

Jeg har bestilt TDC TV, og det bliver installeret den 23.5.

Kim
Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2006 kl. 19:39

My lucky day

Perfektionist

Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2006 kl. 19:45
Oprindeligt skrevet af Perfektionist Perfektionist skrev:

Undskyld, forkert link, her er det rigtige: www.tcd.dk/digitaltv.

Jesper, super, tak, så dekoderen præciseret. Jeg synes blot, at jeg hørt mange dårlige erfaringer om Sagem 61 her i recorder forum.

Sagem 61 er til IP TV, som er et nyt produkt fra TDC, og kundemassen er sikkert begrænset (ellers ville TDC sikkert ikke blive ved med at køre intro tilbud, hvor oprettelsen sker til 495 kr mod normalt 3400 kr; der skal formentlig laves en del kabeltræk i dit hjem, og til den pris er oprettelsen garanteret en underskudsforretning for TDC, og det synes de nye ejere sikkert ikke om i længden...).

Jeg menes ikke at have set et indlæg om Sagem 61.

Sagem 60 er til DVB-C (Kabel-TV), og her er der en del indlæg, blandt andet en tråd i dag, som jeg selv startede. Lige præcis det problem, som jeg har, vil du ikke finde på Sagem 61, da der ikke er noget antennesignal, som skal gennemsløjfes.

Om firmware problemerne på Sagem 60 også eksisterer på Sagem 61 er svært at sige, men hvis jeg boede et sted hvor jeg ikke kunne få kabel TV, ville jeg seriøst overveje TDC TV. Der er dog den ulempe, at TV3 og 3+ ikke er med i den store pakke, muligvis fordi Viasat ikke kan lide digital distribution (jf. f.eks. ComX historien, hvis du kender den). Who knows, men mon ikke TDC presser på for at få TV3 og 3+ med i TDC TV?

Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2006 kl. 13:23
Oprindeligt skrevet af Enfen Enfen skrev:

Jeg har bestilt TDC TV, og det bliver installeret den 23.5.

Enfen, kunne være sjovt at høre om dine erfaringer!!!!

Perfektionist

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu