recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TDC fiber - krav til skærm
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TDC fiber - krav til skærm

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rigo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-December-2006
Sted: Slangerup, DK
Status: Offline
Point: 763
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rigo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: TDC fiber - krav til skærm
    Sendt: 05-Marts-2012 kl. 13:55
Jeg er ved at skifte til TDC Home Trio (fiber), og er i den forbindelse blevet i tvivl om hvilke krav der til ens tv mht. tuner.

Jeg har pt. kun tv med MPEG2 tunere,men det er vel underordnet, da TDC boksen håndtere signalet??

Pft.
Til top
Lytro Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Maj-2010
Sted: Nejede,Hillerød
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lytro Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2012 kl. 15:32
Du skal ikke bruge din tuner.
Du får en boks fra TDC
Så du skal bruge scart stik eller helst en HDMI indgang.

Lynge Smile

Redigeret af Lytro - 05-Marts-2012 kl. 15:33
Hvorfor skriver du ikke i din PROFIL, hvilken landsdel du bor. Det ville hjælpe på nogle svar. :-)
Til top
rigo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-December-2006
Sted: Slangerup, DK
Point: 763
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rigo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2012 kl. 16:36
Det lyder jo godt. Så er det bare at købe et nyt tv med "gammel" tuner til spot pris.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu