recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TDC HD Selector - hvornår?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTDC HD Selector - hvornår?

 Besvar Besvar Side  123 5>
Forfatter
Besked
SJOK Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 01-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 88
Direkte link til dette indlæg Emne: TDC HD Selector - hvornår?
    Sendt: 05-April-2007 kl. 01:49

Hej!

Jeg kunne godt tænke mig en TDC HD Selector til at se Canal+ HD, så er der nogen der ved hvornår TDC relancerer den?

På forhånd tak!

SJOK
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6975
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2007 kl. 07:37

de havde snakket om april,

men jeg tror ikke den kommer lige med det samme,

Jeg venter også

Hans

Til top
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1435
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2007 kl. 08:28
I kunne jo kigge på et alternativ hvis i ikke vil vente. Humax PR-HD 1000 C med et viaaccess cam kan også bruges, der er bare ingen EPG
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2007 kl. 11:21
Oprindeligt skrevet af bibihest bibihest skrev:

I kunne jo kigge på et alternativ hvis i ikke vil vente.
Humax PR-HD 1000 C med et viaaccess cam kan også bruges, der
er bare ingen EPG


Er der nogen, der rent faktisk har testet den herhjemme? iPDR-9800C er
nemlig også interessant. Den er ikke HD, men den har to tuner og kan
derfor optage ét program, mens man ser et andet.
Til top
Bridge Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 17-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 430
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2007 kl. 23:39

Oprindeligt skrevet af bibihest bibihest skrev:

I kunne jo kigge på et alternativ hvis i ikke vil vente. Humax PR-HD 1000 C med et viaaccess cam kan også bruges, der er bare ingen EPG

Kan man stoppe et selector betalingskort i den ?

Pioneer 5090 KURO | Pana BD-30 BLU-RAY | Pana EH-65 HDD Recorder | Pioneer DVR LX61D HDD Recorder | Samsung HD box uden HDD, og med HDD
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6975
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2007 kl. 11:01
ja det skulle man kunne
Til top
Bridge Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 17-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 430
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2007 kl. 16:16

Der må da være nogen der har noget insider viden, der kan fortælle hvordan det går med relanceringen af boxen. Der må være kæmpe problemer i deres sofware afdeling siden de ikke kan få rettet deres fejl. Og de medarbejdere har åbenbart fået mundkurv på.

Jeg venter stadig med længsel på at få fat i den forhåbentlige herlige boks.

Pioneer 5090 KURO | Pana BD-30 BLU-RAY | Pana EH-65 HDD Recorder | Pioneer DVR LX61D HDD Recorder | Samsung HD box uden HDD, og med HDD
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2007 kl. 16:22

Hej sjok og bridge - med lidt lidt held skulle den komme her i maj. Jeg ville dog ikke købe HD boksen alene af hensyn til C+HD - min erfaring her er, at det ikke er rigtig HD der bliver sendt.

Der i mod er Discovery HD absolut værd at se på. Problemet her er bare (ligesom C+HD) at programmerne stort set kører i ring. Altså relativt få nyheder. Én anden god ting er signal overførslen via HDMI.

Hvad det er for et betalingskort der bliver nævnt er jeg ikke helt klar over. Men hvis man har et TDC smart card fra en Sagem 60, virker kortet også i HD boksen

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2007 kl. 14:27
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Hej sjok og bridge - med lidt lidt held skulle den komme her i maj. Jeg ville dog ikke købe HD boksen alene af hensyn til C+HD - min erfaring her er, at det ikke er rigtig HD der bliver sendt.

Der i mod er Discovery HD absolut værd at se på. Problemet her er bare (ligesom C+HD) at programmerne stort set kører i ring. Altså relativt få nyheder. Én anden god ting er signal overførslen via HDMI.

Hvad det er for et betalingskort der bliver nævnt er jeg ikke helt klar over. Men hvis man har et TDC smart card fra en Sagem 60, virker kortet også i HD boksen

Jeg har skrevet til TDC og spurgt hvornår deres HD boxs kom, fik dette svar.:

Tak for din henvendelse til TDC Kabel TV.

Vi kan på nuværende tidspunkt ikke oplyse noget konkret. Vi er forsat i gang med test af boksene. De sidste test har vist sig ganske lovende, så vi håber på, at vi kan påbegynde salget her i løbet af sommeren.

Så snart vi ved noget mere konkret, vil vi informere om dette på vores hjemmeside
www.tdc.dk samt på Infokanalen og Infokanalens tekst-tv.


Har du spørgsmål, er du velkommen til at ringe til os på 80 80 40 80 eller besøge tdc.dk.

Venlig hilsen

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2007 kl. 15:50

Og jeg kan supplere med, at vi der har HD Selector nu meget snart (maj måned) motager den nye s/w, som HD Selectoren bliver relanceret med. Så boksen er på vej

Se vedlagte link:

http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=14726& PN=1&TPN=500

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Bridge Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 17-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 430
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2007 kl. 12:10

[/QUOTE]

Jeg har skrevet til TDC og spurgt hvornår deres HD boxs kom, fik dette svar.:

Tak for din henvendelse til TDC Kabel TV.

Vi kan på nuværende tidspunkt ikke oplyse noget konkret. Vi er forsat i gang med test af boksene. De sidste test har vist sig ganske lovende, så vi håber på, at vi kan påbegynde salget her i løbet af sommeren.

Så snart vi ved noget mere konkret, vil vi informere om dette på vores hjemmeside
www.tdc.dk samt på Infokanalen og Infokanalens tekst-tv.


Har du spørgsmål, er du velkommen til at ringe til os på 80 80 40 80 eller besøge tdc.dk.

Venlig hilsen

[/QUOTE]

Når jeg læser ovenstående, så bliver jeg ikke glad. Det lugter af mange måneders vente tid endnu....

Pioneer 5090 KURO | Pana BD-30 BLU-RAY | Pana EH-65 HDD Recorder | Pioneer DVR LX61D HDD Recorder | Samsung HD box uden HDD, og med HDD
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2007 kl. 12:36

Hej Bridge - jeg kan kun gentage hvad jeg tidligere har skrevet, HD Selectoren er lige på trapperne. Det er IKKE tilfældigt, at de nuværende HD Selector ejere modtager ny s/w i denne måned. Den nævnte s/w er den, som HD Selectoren bliver relanceret med. Det er heller ikke tilfældigt, at TDC har lagt Discovery HD ud på nettet.

Om TDC Kabel TV så ændre strategi lige pludselig af en eller anden årsag, det har vi nemlig set før. Men alt taler for, at HD Selectoren er på trapperne.

Spørg ikke hvorfra jeg har oplysningerne



Redigeret af Hother - 12-Maj-2007 kl. 12:46
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 5>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu