|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Mike F ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() Sendt: 06-Juli-2010 kl. 22:21 |
Man har specielt under VM med alle disse fodboldkampe og nu Tour De France kunnet se at TDC Home Trio kvaliteten ikke er særlig go....grumset billeder...og nærmest YouTube kvalitet ved hurtige bevægelser. Det er jo klart når TV-kanalerne er komprimeret og kun fylder lidt over 3 MBit pr kanal....
Kunne TDC ikke ligesom de tilbyder en HD-Pakke....tilbyde en pakke af bedre billedkvalitet i en 5-6 Mbit istedet....?.....At man så ikke kan optage en anden kanal gør knapt så meget, hvis bare kvaliten kunne blive en anelse bedre..:)
Ved godt at hænger sammen med at kunder, der bor langt væk fra central også skal kunne modtage det og bla. bla:)....men os med 20 Mbit....kunne godt klare lidt mere...
Bare en tanke:)
Mike
|
|
Mhv
Mike F |
|
![]() |
|
wicca ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 506 |
![]() |
Det har jeg også foreslået TDC kundeservice. Os med 20 mbit, som bor tæt på centralen kunne sagtens få en højere bitrate end den der bor langt ude på landet.
Men TDC foretrækker at have et nogenlunde simpelt og overskueligt produkt, som er næsten ens for alle, og som alle i landet skal kunne bestille.
Fin nok tanke, men det fik bare eks. mig til at opsige mit abbonnement pga. den dårlige billedekvalitet. Jeg har købt et 46" Samsung led-tv, så jeg synes også at jeg fortjener et ordentligt billede når nu jeg har skærmen til det.
|
|
![]() |
|
Mike F ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() |
Okay - Tja, TDC kunne da godt lave en rundspørge for at se, hvor mange, der ville få problemer ved at de hævede kvaliteten på kanaler til f.eks 4-5 Mbit....
Man skulle da tro at det var enkelt at "styre" hver enkelt forbindelse - ligesom folk har forskellige hastigheder med mere....
Det kan være det kommer med tiden:)
|
|
Mhv
Mike F |
|
![]() |
|
wicca ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 506 |
![]() |
Holy shit... nu sad jeg og så VM finalen igår på DR HD. Nogenlunde kvalitet, da med lidt fnidder omkring spillerne og grafikken i toppen af skærmen.
Men da Spanien på fornem vis havde vundet finalen og skulle have overrakt pokalen...der koksede billedet fundstændig. Der blev skudt en masse konfetti og i luften og der var masser af spillere og tilskuere i billedet. Og det kunne DR HD på TDC TV slet slet ikke klare... hold da ferie, et pixeleringshelvede. Selv DR HD ikonet knitrede og blev opdelt i ca. 20 større pixels.
Jeg glæder mig altså virkelig til at få skiftet TDC TV ud med Canal Digital her den 21. juli!
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
TDC Home Trio kommer med HD-kanaler - de kører p.t. test på det. Så har man tålmodighed (og lyst) til det, så kommer det.
![]()
Så skulle du måske have valgt en anden skærm.
![]() ![]() (Dét gas'....).
M.v.h.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg kan ta' det...
![]() |
|
![]() |
|
hansen07 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Juli-2008 Sted: Denmark,Munkebo Status: Offline Point: 77 |
![]() |
Syndes også der er for meget fnier "grumset" når jeg ser fodbold eller tour det er jeg enlig lidt træt af men må leve med det har 20/1 internet
|
|
![]() |
|
Marco ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 334 |
![]() |
Har du mulighed for at uddybe dette? Home Trio rummer jo allerede muligheden for at tilkøbe HD-pakken for 79 kr/mdr. men siger du at der kommer flere HD-kanaler inden for nærmeste fremtid og hvilket? :-D
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Det er TDC's plan at kunne tilbyde den fulde TV-pakke - også via Home Trio...
M.v.h.
|
|
![]() |
|
hansen07 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Juli-2008 Sted: Denmark,Munkebo Status: Offline Point: 77 |
![]() |
er bare skuffet over kvaliteten :( men den bliver nok ikke bedre
|
|
![]() |
|
binderup ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-Oktober-2004 Status: Offline Point: 262 |
![]() |
Nej og nu varsler de jo med nedsat båndbredde på udvalgte centraler (http://newz.dk/kapacitetsproblemer-giver-bredbaandsbegraensninger-hos-tdc). Jeg vil mene at TDC TV over adsl endnu ikke er et modent produkt (altså når man ser på infrastrukturen), og man er bedre stillet med enten parabol, kabeltv eller Fiber TV.
|
|
![]() |
|
![]() |
"TDC Home Trio kommer med HD-kanaler - de kører p.t. test på det. Så har man tålmodighed (og lyst) til det, så kommer det.
![]() Betyder det også at de "ugiver" de almindelige kanaler i en bedre kvalitet?
Det er jo det de skal gøre....bedre kvalitet på alle kanaler....til dem der har båndbrede på 20 mbit...
|
|
Mhv
Mike F |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |