recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TDC Home Trio og et MCE?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTDC Home Trio og et MCE?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rubek Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: TDC Home Trio og et MCE?
    Sendt: 19-Februar-2009 kl. 08:39

Jeg har gennem længere tid kørt med viasat parabol og combonent overførsel fra sat recieveren til mediacenteret. Kører i øjeblikket vista.

Jeg overvejer at skifte til Home trio hvor de via kobberet kan love mig op til 15 mbit downstream og 1 mbit upstream. De vil dog kun garentere 8mbit ned.

1. spørsmål til jer kloge folk. Har i nogen erfaring med hvor stabilt ip tv er via tdc og hvor meget båndbredde det sluger?

2. Jeg læste på et tidspunkt om nogen der havde koblet netstikket der normalt går til "modemet" direkte i deres MCE og derved brugte et netkort som tvtuner. Herved kunne de få 5 virtuelle tv-tunere på et netkort. Hvor kan jeg læse mere om dette. Og kan det lade sig gøre med Home trio løsningen?

Håber i kan svare. Beklager hvos der er skrevet om dette tidligere men har gennemgået de sidste 5 sider tråde uden at kunne finde noget om det.

// Rubek

Til top
Julbeck Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 25-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 46
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2009 kl. 08:52
Til top

Besvar Besvar