|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6506 |
![]() Sendt: 31-Oktober-2009 kl. 15:34 |
Hejsa
har i øjeblikket tdc home trio er ok glad for det. Men hvis jeg skifter til yousee får jeg kanal 9 og 2 tre hd kanaler som jeg godt kunne tænke mig. giver vel omkring 570 kroner om måneden. hvor meget internet hastighed kan man få på yousee. og hvad vil det cirka koste. På forhånd tak Jon |
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
![]() |
Du kan se priser og hastigheder på www.yousee.dk.
|
|
![]() |
|
Plex ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 618 |
![]() |
Hometrio er jo IP TV, så båndbredden deles med internet.
Hos YouSee benytter man en helt anden teknologi - dvs internet og tv ikke påvirker hindanden på nogen måder :) Du er heller ej afhængig af, hvor langt der er til nærmeste central (am-punkt) Så jeg ville da helt klart vælge YouSee, hvis muligheden var der... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |