|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
sbndk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 593 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
sbndk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 593 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
Kim Dahl ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Status: Offline Point: 309 |
![]() |
|
Har samme problem med min Sagem Router F@st 3564 router. Den kan tvinges i knæ hvis jeg kører fuld skrald på download og så samtidig oplader til min NAS server. Så nu får jeg tilsendt en TDC homebox som skulle lande i morgen.
|
||
Mitsubishi HC4900
Panasonic BD30 Onkyo TX-SR805 |
||
![]() |
||
arkedk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-November-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
|
De nyere homeboxes firmware har jeg fået afvide selv skruer ned for margin up/down værdierne, det kunne måske også være en faktor i en del af de homeboxe som har forbindelses problemer.
Er du på med kabel eller køre det trådløst? Få startet en monitor for at udelukke linjen. Oftest har jeg set disse problemer relaterer sig til trådløse forbindelser, et kanal skift kan nogen gange virke. |
||
![]() |
||
ojr5896 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 392 |
![]() |
|
Det er trådløst der skaber problemer
|
||
LG 47SL8500 - DM8000
JVC DLA-30X Panasonic DMP-BDT310 Pioneer DVR-LX61D |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |