recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TDC Hometrio kvalitet ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTDC Hometrio kvalitet ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
wanting Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 721
Direkte link til dette indlæg Emne: TDC Hometrio kvalitet ?
    Sendt: 05-August-2010 kl. 21:10
Har læst lidt herinde om kvaliteten på tdc ip tv er dårlig...

Nu er det sådan jeg synes det kunne være spændende pga deres viasat del og så vide jeg kan læse så får man adgang til den nye premier league men alle kampene..

Men hvordan er kvaliteten ??

Det er i postnummer 8520....
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4937
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2010 kl. 22:23
Jeg har i flere tdc butikker set at de reklamere for hometrio, men jeg håber virkelig ikke at det som de præsenterer er den kvalitet som de giver til folk, for så er det samme kvalitet som mit gode analog signal.
Til top
----OR---- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 787
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2010 kl. 23:51
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Jeg har i flere tdc butikker set at de reklamere for hometrio, men jeg håber virkelig ikke at det som de præsenterer er den kvalitet som de giver til folk, for så er det samme kvalitet som mit gode analog signal.


Analog signal var bedre end Hometrio, meget bedre. Jeg opsagde netop Hometrio pga. lav bitrate og mange store nedbrud. Ok kvalitet på et 32 " men på et større TV , uha Ouch
Til top
Bjarke88 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 76
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2010 kl. 21:27
Syntes kvaliteten er ok, bevares ikke så god som parabol(canal digital) men ok. Har HD pakken, så man også for bla. Kanal 5 DR HD. Mulighed for 3+ HD,Tv1000 HD mv.  med viasatpakken. Alle HD kanalerne er i suveræn kvalitet og hos mig kører de uden problemer, og jeg bor på landet nær et sommerhusområde. Tror at det er et spørgsmål om tid før de skruer op for bitraten, når der er ressourcer og teknologi til dette. Jeg har ikke haft nedbrud i de 2 måneder jeg har haft hometrio.
 Bemærk at man stadig kan få Viasat pakken i et helt år for kun 143 kr. pr. md. hvis du er TDC Trio kunde. Meget ok pris.
Et klart plus er at vælge 20mbit istedet for de 10mbit TDC Home Trio leveres med som standard. Så har man aldrig problemer med at se tv samtidig med at være på nettet. Tv delen tager ca. 4mbit ved alm tv kig. Ved optagelse at programmer tager den ca. 6 mbit. Så hvis man kun har 10 mbit er disse hurtigt brugt.
Men klart det bedste alternativ til kabel-tv, da man her også kan modtage samtlige kanaler, uden at skulle have 2 udbydere og 2 modtagerebokse. (parabol-tv)
Til top
krydderkim Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 30-Oktober-2006
Sted: Djibouti
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2010 kl. 11:23
Jeg synes ikke jeg kan se noget premier league kanalen på tdc.dk nogen steder.
Det er en lidt kryptisk tekst der står på viasat's side om det:
 
Er det kun Viasats parabol-kunder, der kan se de nye kanaler?
 
NEJ. TV2 SPORT PREMIER LEAGUE tilbydes også til Viasats bredbånds-TV og IPTV-kunder samt på ViasatOnDemand.
Hvad kræver det af abonnement hos de andre udbydere? Man skal abonnere på en Viasat pakke hos den pågældende bredbånds-TV eller IPTV distributør. Derudover kræves abonnement på Sportspakken. Hvis man gerne vil have adgang til HD-kanalen, kræver det yderligere abonnement på HD-pakken
http://www.viasat.dk/Sport/Premier-League-FAQ/menu-id-579.html
 
Jeg håber at den er at finde i morgen på trio boxen. Og meget gerne HD kanalen også.


Redigeret af krydderkim - 12-August-2010 kl. 11:24
Til top
Thomas Wandahl Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 17-December-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2010 kl. 15:50
Hej Krydderkim,

Det er endnu ikke afklaret, om og hvornår TV 2 Sport Premier League eventuelt bliver tilgængelig på TDC TV.
Men en del af kampene vil kunne ses live på kanal 5 og 6'eren, som begge er en del af Familiepakken hos HomeTrio.

Hvor og hvornår er der bold i weekenden?

Lørdag 14. august kl. 13.45: Tottenham – Manchester City. Kanal 5 med studie fra 13.00 

Lørdag 14. august kl. 16.00:   Aston Villa - West Ham. 6'eren med studie fra 15.30 

Lørdag 14. august kl. 18.30:  Chelsea – West Bromwich. 6'eren med studie op til kampstart 

Søndag 15. august kl. 17.00:  Liverpool – Arsenal. 6'eren fra kl 16.55 

Mandag 16. august kl. 21.00:  Manchester U – Newcastle. 6'eren fra 20.55



Redigeret af Thomas Wandahl - 12-August-2010 kl. 15:55
Med venlig hilsen



Thomas Wandahl

Kundeservicechef i TDC



www.tdc.dk/forum
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu