recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TDC HomeTrio - multiroom problemer!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTDC HomeTrio - multiroom problemer!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mstaal Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 62
Direkte link til dette indlæg Emne: TDC HomeTrio - multiroom problemer!
    Sendt: 16-Februar-2010 kl. 00:06
Kære Recordere,

Da jeg skulle opdatere mine 2 multiroombokse, opstod der et problem - de ville nemlig ikke færdiggøre dagens opdatering, der bød på en række nye kanaler. Min hovedboks kørte igennem opdateringen uden ét eneste problem.

Da jeg genstartede maksinerne viste der sig tre velkendte cirkler, der gerne skulle indikere at boksen downloader den nyeste klientsoftware. Men kort efter at de kom frem forsvandt de igen - samtidigt lyste 2 grønne dioder (den ene blinkede). Efter at have ventet i en del tid var jeg bange for at der ikke skete noget som helst, så jeg slukkede begge bokse. Efter at have tændt og slukket begge bokse et par gange begyndte der i stedet at komme et billede af en møtrik frem. Ifølge TDC's vejledning betyder dette, at softwaren installeres, så jeg blev umiddelbart glad for dette. Desværre ender hver eneste installation med et rødt kryds, hvilket må være en alternativ form for fejlmeddelelse. Jeg ringede til TDC for at høre nærmere om hvad jeg skulle gøre, men da jeg kun fik fortalt deres medarbejder at installationerne resulterede i røde kryds, fik jeg at vide, at jeg skulle forsøge at installere boksene én af gangen - dette havde jeg nemlig ikke gjort.

Jeg tror dog problemet består, i at boksene aldrig fik downloadet den nødvendige software, og derfor kræves der en form for nulstilling af boksene. Den vejledning TDC har lavet på deres hjemmeside besriver kun hvordan man nulstiller "hovedboksen". Er der nogen her der ved hvordan man nulstiller multiroom-boksene? Jeg tror, at dette kan løse problemet. Men det ved jeg selvfølgelig ikke. Al mulig hjælp ønskes!
Til top
mstaal Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 62
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2010 kl. 14:25
Jeg vil gerne gøre folk opmærksom på, at mit problem er blevet løst. Efter en genstart i morges var der tilsyneladende ikke flere problemer med boksene.

Hav en fortsat god dag!

Med venlig hilsen,
Michael Staal-Olsen
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu