Ja, det er lige før tråden ryger ud af tangenten, so to speak, jeg har i al simpelhed målt hastigheden med netkabel ml. switch/pc og med TDCs egen "hastighedsmåler", hvilket måske ikke er helt upartisk, men altså ikke trådløst, upåagtet af seneste indlæg.
Jeg har en Siemens Gigaset S565 Ethernet før en Netgear trådløs router, begge standardleveret fra TDC, så jeg har koblet en trådløs forbindelse på, men blot ikke målt på den. Der er ikke Home Trio på forbindelsen. Det er en seperat linie/telefonummer kun til TDC TV og derfor en dyr løsning.
Det gamle komaakvarie jeg havde var et uhyre bedaget Samsung 28" billedrørsfjensyn, altså CRT, så opskaleringen hjælper nok heller ikke ligefrem på problematikken.
Jeg synes at opleve meget stor variation i det, forleden så jeg "Chaos" på TV2 i acceptabel kvalitet, uden dog at imponere, mens touren stort set er hæslig at se på, hvor stort udsving kan/skal man forvente der er sådan over tid.
Nu vil jeg bakse med den gamlegustne sildebensantenne, som før har været skorstensopstillet og rettet mod Hove senderen, men nu residere antennen under taget da den var ved at rive skorstenen ned i lystigt vejr, er der nogle af jer der har kendskab til gode antenner tl digital modtagelse, er det sildebensmodellen, en flad diskantenne eller som flagknop ?
Schnottenheimer
P.S.: Jeg har ikke nogen flagstang, men synes blot ideen om kombiløsningen lød attraktiv ;-)