|
tdc iptv |
Besvar |
Forfatter | |
imamovic
Ny bruger Oprettet: 12-September-2013 Sted: 8260 Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-September-2013 kl. 22:48 |
Hej alle sammen,
Jeg har tdc internet, og derigennem nogle få tv kanaler. Nogle der kender en måde hvori jeg kan se disse igennem min PC? Har pcen sat til i et rum på 1. etage, og et tv til pc'en, vil så gerne se kanalerne på dette andet tv, mens jeg sidder ved PCen.. Har læst lidt på det, og fundet frem til nogle m3u lister, og at disse kan åbnes i vlc, men kan ikke heeeelt få det til at fungere, en venlig sjæl der har lyst til at hjælpe!? :) |
|
Hello, my name is
|
|
avh
Guld medlem Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan godt lade sig at se IPTV med f.eks. programmet dvbviewer...
Det er dog ikke brugbart til noget, fordi TDC ikke tilbyder en løsning, hvor man dekode krybteret kanaler via et smart-Card, som man kender fra tuner-tv.. TDC's flerbruger løsning kunne anvendes... Redigeret af avh - 13-September-2013 kl. 09:19 |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
imamovic
Ny bruger Oprettet: 12-September-2013 Sted: 8260 Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg må ærligt indrømme jeg ikke helt forstår. Kan se at dvbviewer krævet er dvb kort i PC'en, som jeg ikke har plads til, desværre. Hvad er TDC's flerbruger løsning? |
|
Hello, my name is
|
|
avh
Guld medlem Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
Funktioner
Tak(0)
|
Dvbviewer kræver ikke noget dvb TV-kort til iptv, fordi der anvendes det indbygget netkort i PC-en.
Med TDC home trio kan der sættes flere IPTV-bokse på ens lokalnetværk og derved se TV flere steder fra... |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |