|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ThordanDK ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() Sendt: 12-December-2007 kl. 10:47 |
Jeg er lige ved at bestille floppydtv med cam. Jeg har set i flere tråde at man "bare" skal have et tdc kort til 199/årligt, men når jeg kigger på Yousee's hjemmeside kan jeg ikke se muligheden for at købe kortet alene. Det billigste jeg kan finde er 199 om året plus en favorit pakke til 48 kr. om måneden. Og det bliver så 775 kr. om året oven i licensen og prisen for alm. kabeltv (fuld pakke), lidt for meget synes jeg. Kan man få kortet til 199 om året uden ekstra pakker? Redigeret af ThordanDK - 12-December-2007 kl. 12:58 |
|
![]() |
|
runner123 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Lytter lige med her, da jeg står i samme situation....
![]() |
|
![]() |
|
hunt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2007 Status: Offline Point: 520 |
![]() |
Jeg er da sikker på, at det bare er at gå i en TDC-butik og købe et kort.
|
|
![]() |
|
toocool ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() |
ææææhhh du skal altid have en kanalpakke fra TDC ved siden af. kortet giver dig bare kanalerne digitalt :-) |
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8685 |
![]() |
Han skriver at han har den fulde pakke.
|
|
![]() |
|
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
Hvis du allerede betaler for den fulde pakke, kan du bare gå ne i din tdc butik og sige du skal købe et TDC kort til en selector. det koster 199 kr, og du behøver ikke købe nogen pakke ved siden af. |
|
![]() |
|
ThordanDK ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() |
Super. Det var det svar jeg håbede på. Man kan skal altså bare bevæge sig ud af huset, men det må jeg jo lære at leve med Hvis man søger på EDBpriser ser det ud til at PC-netto har Floppydtv dvb-c med Viaccess CAM: http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=163320 men på PC-nettos hjemmeside står det som et dvb-T kort med Viaccess cam: http://www.pc-netto.dk/produkt/1000086215/ Ved forespørgsel til PC-netto har jeg fået bekræftet at det er et dvb-T kort, men giver det overhovedet mening med et Viaccess cam? Redigeret af ThordanDK - 12-December-2007 kl. 12:59 |
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
![]() |
Ja - til kodede DVB-T programmer, kodet med Viaccess (jeg mener, at de svenske DVB-T kanaler koder med Viaccess, når de er kodede).
|
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
![]() |
Og hvis du vil undgå at betale ekstra 25,- kr pr. år i fakturagebyr, skal du også lige have kontonummer til betalingsservice med. Mvh JørgenT |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
et ViaAccess CA modul fungerer sikkert fint på din DVB-C modtager så længe du kan sætte en CA modul i den. eller at den har en CAM support altså. udtrykket varierer lidt. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |