|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Blueeyes ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() |
Hej gutter og glædelig jul. Jeg har samme problem som Tolse. Jeg kan finde 2x dr1 og 2x tv2 og 2xdr2 og så én hd-discovery, der kan ses men kan ikke finde flere kanaler der kan ses, og det er ved at drive mig til vanvid har kørt alle opdateringer jeg kan finde men det virker stadig ikke. Kan finde en del af tv2´s kanaler men kan ikke se dem dem og jeg er ærlig talt ved at løbe tør for ideer |
|
![]() |
|
Ray33 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
![]() |
Vi er nogle stykker der har diskuteret problemet i denne tråd -> http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=30385& TPN=1 ...men vi har desværre ikke fundet nogen løsning. Selv med nyeste driver og med nyeste firmware løses problemet IKKE. Det er også ved at drive mig til vanvid. For mit vedkommende er jeg helt sikker på at problemet ikke skyldes MCE - da jeg også har problemet i FIREDTV Viewer. Jeg forøvrigt afprøvet min box (firedtv) på 3 forskillige maskiner - med 2 forskellige operativsystemer (XP +Vista) uden held. Jeg haft en lang support sag om emnet kørende med digital-everywhere - men de forstår heller ikke problemet. De har bedt mig om at sende min box til dem - så de kan chekke den. Men hvis jeg skal være helt ærlig tror jeg endnu ikke længere på at det er en hardware fejl i min box - når der er så mange andre end mig der har samme problem. /Ray Redigeret af Ray33 - 30-December-2007 kl. 12:19 |
|
![]() |
|
cloudy ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 359 |
![]() |
Hvor mange andre har dette problem med FireDTV/FloppyDTV - YouSee - DVBViewer ? Jeg tror ikke det er særlig mange.
Er din signalstyrke iorden ? Virker det hele med Sagem60 ? |
|
![]() |
|
Blueeyes ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() |
Tror du det kan gøres med en antenneforstærker??? for det ville være super hvis der ikke skal andet til for konceptet er ellers rigtigt godt og jeg ville være ked af hvis jeg ikke kunne få det til at virke Mvh Blueeyes Søren Blaaberg |
|
![]() |
|
cloudy ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 359 |
![]() |
Det burde bare virke uden forstærker på hovedstikket.
Er der blevet sat splittere op til at fordele signalet til flere rum, kan disse forringe signalet så digital modtagelse bliver dårligere. Jeg ved ikke om en forstærker kan afhjælpe det. Man kan få nogle bedre splittere, hvis det viser sig at signalet er godt nok ved hovedstikket. Jeg bruger en billig passiv T-splitter, som godt nok reducerer signal styrken, men ikke nok til at forstyrre den digitale modtagele. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |