|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DDSA ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 01-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 148 |
![]() Sendt: 12-Oktober-2009 kl. 15:17 |
|
|
![]() |
|
DDSA ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 01-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 148 |
![]() |
jeg har set at der kommer 3 nye kanaler fra dr ved i om der kommer flere kanaler efter d 31 oktober på tdc tv
![]() |
|
![]() |
|
Jean ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
Det har jeg ikke hørt der gør i hvert fald. http://privat.tdc.dk/publish.php?id=22585 DR HD er kun med, hvis du har HD-pakken. |
|
![]() |
|
![]() |
det har jeg ikke
|
|
![]() |
|
![]() |
kommer viasat explore på tdc home trio
|
|
![]() |
|
![]() |
ved i om der kommer viasat explore og canal 9 på tdc home trio
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
vis i ved det
|
|
![]() |
|
![]() |
ved i om hvornår tdc får canal 9
og viasat exblore |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |