recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TDC på fiber - hvornår?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTDC på fiber - hvornår?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rigo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-December-2006
Sted: Slangerup, DK
Status: Offline
Point: 763
Direkte link til dette indlæg Emne: TDC på fiber - hvornår?
    Sendt: 15-Januar-2010 kl. 19:34
Hvornår mon TDC melder  noget ud om deres nye fiber forretning? Jeg skal til at beslutte mig for leverandør, men venter på at TDC kommer ud af busken. Bliver det mon YouSee eller noget andet de byder ind med?

Redigeret af rigo - 15-Januar-2010 kl. 19:38
Til top
wicca Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 506
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2010 kl. 15:29
Uha, det afventer jeg også med spænding. De nuværende fiber-udbydere i Dong Energys område får mig ihvertfald ikke til at gå tilbage til fibernet, selvom jeg har betalt en formue for at få det lagt i jorden.
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Status: Offline
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2010 kl. 15:35
Oprindeligt skrevet af rigo rigo skrev:

Hvornår mon TDC melder  noget ud om deres nye fiber forretning? Jeg skal til at beslutte mig for leverandør, men venter på at TDC kommer ud af busken. Bliver det mon YouSee eller noget andet de byder ind med?


Så vidt jeg ved fortsætter det nuværende koncept, hvor TDC (tidligere Dong) står for fiberinfrastrukturen, mens du køber internet+TV+telefon af indholdsleverandører. Jeg kunne forstille mig (NB: gæt!!!) at et TDC-ejet selskab, f.eks. YouSee, bliver indholdsleverandør, men de nuværende bliver ikke sparket ud.
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
Think-T-wice Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 15-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 246
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2010 kl. 15:43
kig her

Iflg nettet, så er alle kontrakter opsagt og skal genforhandles, men der skulle være åbent for alle udbydere..
Mvh

Think-T-wice
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Status: Offline
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2010 kl. 15:56
Oprindeligt skrevet af Think-T-wice Think-T-wice skrev:

Iflg nettet, så er alle kontrakter opsagt og skal genforhandles, men der skulle være åbent for alle udbydere..


Så vidt jeg husker er TDCs ønske at kunderne kun skal have et aftaleforhold til indholdsleverandøren, mens der tidligere var et aftaleforhold til Dong (fiberen) og indholdsleverandøren (internet, tv, telefon).
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
Think-T-wice Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 15-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 246
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2010 kl. 17:06
Oprindeligt skrevet af JesperLund JesperLund skrev:

Oprindeligt skrevet af Think-T-wice Think-T-wice skrev:

Iflg nettet, så er alle kontrakter opsagt og skal genforhandles, men der skulle være åbent for alle udbydere..


Så vidt jeg husker er TDCs ønske at kunderne kun skal have et aftaleforhold til indholdsleverandøren, mens der tidligere var et aftaleforhold til Dong (fiberen) og indholdsleverandøren (internet, tv, telefon).


korrekt
Mvh

Think-T-wice
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu